سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۲۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

توهین و ضرب و شتم گزارشگر مشهور فوتبال به یک دانشجو

یک دانشجوی مهندسی طراحی و نقشه کشی صنعتی از یکی از گزارشگران فوتبال به دلیل توهین و ضرب و شتم شکایت کرد.
روزنو :

سامان لشگری، دانشجوی مهندسی طراحی و نقشه کشی صنعتی است که پرونده شکایت او از یک گزارشگر فوتبال به اتهام توهین و ضرب و شتم در جریان است.

 

وی در توضیح شکایت خود گفت: «این گزارشگر در دانشگاه درس نقشه کشی تدریس می کند. روز پنجم بهمن ماه وی از ما امتحان گرفت و همان موقع به تصحیح برگه های امتحانی پرداخت. پس از اینکه برگه مرا تصحیح کرد گفت هفت گرفته ام.»

 

شاکی پرونده گزارشگر معروف فوتبال گفت: «پس ازآن با استاد درباره نمره ام صحبت کردم و به نمره ای که داده بود، اعتراض کردم. اما به یک باره وی عصبانی شد و با مشت روی میز کوبید و مشت محکمی نیز به سینه من زد به طوری که سینه ام کبود و لباسم پاره شد.»

 

لشگری ادامه داد: «پس از این اتفاق به دفتر ریاست دانشگاه رفتم و موضوع را به ریاست دانشگاه گزارش کردم و در نهایت تصمیم به شکایت گرفتم.»

 

وی افزود: «درهمین ارتباط شکایتی را در کلانتری 125یوسف آباد مطرح کردم و از سوی کلانتری برای بررسی آثار ضرب و جرح به پزشکی قانونی معرفی شدم و پرونده نیز برای رسیدگی به شعبه دادسرای خارک ارجاع شد.»

 

شاکی پرونده گزارشگر و مفسر فوتبال ادامه داد: «در حال حاضر پرونده از سوی افسر تحقیق در کلانتری 125 یوسف آباد پیگیری می شود و احتمالا طی روزهای آینده این گزارشگر برای ارایه توضیحات به کلانتری احضار خواهد شد.»

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز