سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۴

روزنامه‌های سوئدی: ای کاش باز هم برگردید/ زلاتان: ایران هم برنده بازی بود

دیدار ایران برابر تیم ملی سوئد بازتاب گسترده ای در روزنامه های این کشور داشت.
روزنو :
دیدار ایران برابر تیم ملی سوئد بازتاب گسترده ای در روزنامه های این کشور داشت.
تیم ملی ایران در دیداری تدارکاتی در سوئد مقابل این تیم 3-1 شکست خورد. این دیدار در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر ایرانی برگزار شد که این مسئله بازتاب گسترده ای در رسانه های سوئد داشت.

روزنامه افتون بلادت چاپ استکهلم در گزارشی با تیتر «ای کاش باز هم برگردید» حضور ایرانی های فراوان در ورزشگاه را بی نظیر توصیف کرد که باعث شد یک مسابقه تدارکاتی بی اهمیت به مسابقه ای مابین مرگ و زندگی تبدیل شود و ابراز امیدواری کرد باز هم ایران در سوئد به میدان برود.
 
«سیمون بنک» گزارشگر ورزشی این مسابقه آن را «مسابقه ای با عشقی دوطرفه» نامید.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم ملی سوئد که ستاره این بازی نیز بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جو ورزشگاه گفت: «بخاطر حضور پرتعداد هواداران ایرانی در ورزشگاه، جو بازی، جادویی و فوق العاده بود. ما این بازی را ۳-۱ بردیم اما ایران هم به نوعی برنده این دیدار بود. بازی یک بازی دوستانه پرفشار و با پرستیژ بود. شاید اگر ایران پیروز می شد، هواداران این تیم لذت بیشتری می بردند اما نتیجه مهم نیست، مهم این است که همه از دیدن یک مسابقه فوتبال خوب لذت بردند. به اعتقاد من فوتبال به مثابه یک دین است و مهم نیست اهل کجا و با چه جنسیتی هستید. همه این ورزش را دوست دارند و حق دارند که از آن لذت ببرند. این همه هوادار، لذت تماشای یک فوتبال خوب را با یکدیگر تقسیم کردند»
عکس روز
خبر های روز