سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴

الهام گوگل از جنیفر لوپز!

به عقیده بسیاری دنیای فن‌آوری اطلاعات به سوی پایان‌های ناشناخته و غیرمنتظره‌ای در حال پیشروی است. «اریک اشمیت» مدیر ارشد و رئیس هیات مدیره شرکت گوگل در مصاحبه‌ای گفته است که «جنیفر لوپز» خواننده مشهور دلیل به وجود آمدن سرویس جستجوی عکس گوگل بوده است.
روزنو :
به عقیده بسیاری دنیای فن‌آوری اطلاعات به سوی پایان‌های ناشناخته و غیرمنتظره‌ای در حال پیشروی است. «اریک اشمیت» مدیر ارشد و رئیس هیات مدیره شرکت گوگل در مصاحبه‌ای گفته است که «جنیفر لوپز» خواننده مشهور دلیل به وجود آمدن سرویس جستجوی عکس گوگل بوده است.

به گزارش روز نو، اشمیت در این مصاحبه تکامل سرویس‌دهندگان خدمات اینترنتی را مورد بحث قرار می‌دهد و در میان حرف‌هایش به پوشش جنجال برانگیز جنیفر لوپز در مراسم جوایز موسیقی گرمی در سال 2000 و لباس سبز مشهور «ورساچی» اشاره می‌کند و می‌گوید: «هنگامی که ما سرویس جستجوی گوگل را راه‌اندازی کردیم مردم از اینکه با تایپ کردن چند کلمه ساده به راحتی می‌توانستند در رابطه با همه چیز اطلاعات کسب کنند، بسیار هیجان زده بودند؛ اما این تکنولوژی متنی برای آن روزها کافی نبود به همین دلیل، «لری پیج» و «سرگئی برین» موسسان گوگل از این امر رضایت نداشتند و معتقد بودند که مردم به چیزی بیشتر از دیدن متن نیازمند هستند».

او ادامه می‌دهد: «این امر پس از حضور جنیفر لوپز در مراسم گرمی سال 2000 و توجه جهانی به لباس او بیش از پیش مشخص شد. در آن زمان بیشترین نام جستجو شده در جستجوگر گوگل نام جنیفر لوپز بود، اما ما نمی‌دانستیم که مردم دقیقا چه می‌خواهند و سرویس ما آنچنان دقیق و قوی نبود. اینطور بود که با انجام تغییراتی در سرویس جستجوی گوگل بخش جستجوی تصاویر به شکل دقیق امروزی متولد شد».



البته گوگل تنها نام بزرگی نیست که به واسطه لباس جنیفر لوپز محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. دوناتلا ورساچی طراح این لباس در مصاحبه با خبرگزاری کانادایی در رابطه با این لباس و محبوبیت آن گفته است «این موفقیت غیر منتظره بود، فردای روز مراسم همه مردم در رابطه با لباس او صحبت می‌کردند و این امر تبلیغ بسیار بزرگی برای برند ما بود ».
عکس روز
خبر های روز