سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

والیبال ایران بازهم مقابل لهستان کم آورد

روزنو :

در ادامه رقابت های جام جهانی والیبال تیم ملی کشورمان مقابل لهستان قرار  گرفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش روز نو،تیم ملی والیبال کشورمان درچهارمین بازی خود از سری مسابقات جام جهانی رو در روی لهستان قرار گرفت. ایران مشخص بود انگیزه زیادی برای شکست لهستان دارد و برای همین هم از ابتدای بازی بسیار خوب ظاهر شد. یاران کواچ ست نخست بازی را 25 بر 18 از آن خود کردند.

در ست دوم نیزایران با همان انگیزه وارد میدان شد از یک سو ابشارهای امیر غفور و از سوی دیگر ابشارهای کورک بر جذابیت بازی افزود تقاضای ویدیو جک از لهستانی ها که برای انها امتیازی به دنبال نداشت سرانجام تیم ملی کشورمان این ست را نیز با نتیجه 25 بر 23 از ان خود کرد.

در ست سوم لهستانی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند با تمام توان به میدان امدند. کورک بازیکن لهستانی ها همه کار کرد هم ابشارهای کوبنده زد و هم با سرویس به امتیاز رسید.با همه تلاش ها تیم ایران اما راه بجایی نبرد و لهستان 25 بر 15 این ست را از ان خود کرد.

در ست چهارم هم لهستانی ها شروع خوبی داشتند و بینیک با سرویس های خوب خود کمی ایران را دچار مشکل کرد اما امیر غفور بازیکنی بود که در این دقایق به کمک ایران امد و با ابشارهای دیدنی خود باعث برتری ایران در امتیاز 6 شد.کواچ با وجود تغییراتی که در جریان ست سوم در تیم ایجاد کرد، برای ست چهارم از همان ترکیب ابتدای بازی استفاده کرد.اما این بار هم لهستان بود که این ست را با نتیجه 25 بر 20 از ان خود کرد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.در ست پنجم لهستان انگیزه بیشتری برای پیروزی داشت و با بازی خوب نواکوفسکی توانست اختلاف را بیشتر کند محمد موسوی تلاش بسیاری کرد و صنوبر هم بجای غلامی وارد زمین شد  اما در نهایت نتیجه بخش نبود. درنهایت لهستان این ست را هم با نتیجه  15 بر 11 برنده شد.این ششمین بازی ایران برابر لهستان در سال 2015 بود که تا به اینجا لهستان 5 بازی را برنده شده و ایران تنها در یک بازی توانسته  یاران انتیگا را شکست دهد.

کواچ: عصبانی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی گفت: گرفتن ۲ ست از لهستان در یک مسابقه مهم کار ساده‌ای نیست.

اسلوبودان کواچ در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل لهستان در جام جهانی والیبال گفت: امروز تلاش کردیم تا والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم و فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادیم. گرفتن 2 ست از لهستان در یک مسابقه مهم کار ساده‌ای نیست.

کواچ ادامه داد: بعد از ست دوم، بازی خوب ما متوقف نشد ولی این تیم لهستان بود که به بازی برگشت. آنها توپ‌ها به خوبی دریافت کردند و سرویس‌های خوبی به زمین ما زدند.

سرمربی تیم ایران گفت: من از شروع بد بازیکنانم در ست پنجم عصبانی هستم. نتیجه این ست می‌توانست طور دیگری رقم بخورد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز