سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

تصمیمی حیرت‌آور‌ سازمان لیگ؛ شروع لیگ در اواخر مهر 95

بر اساس مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور، رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتسال از روز 24 مهرماه 95 آغاز خواهد شد.
روزنو :

سعيد نجاريان، عضو هيأت ‌رئيسه سازمان ليگ، گفت: در اين جلسه نظرات همه مديران باشگاه‌ها شنيده شد و در نهايت به اين جمع‌بندي رسيديم كه رقابت‌هاي ليگ بعد از جام جهاني‌ فوتسال آغاز شود. بدين ترتيب فصل جديد ليگ برتر پس از 9 ماه تعطيلي فوتسال باشگاهي برگزار مي‌شود.

 

با توجه به برگزاري دو رويداد جام باشگاه‌هاي آسيا در مردادماه و جام جهاني‌ در مهرماه سال آينده كميته فوتسال در برگزاري فصل جديد ليگ برتر دچار استيصال شده بود و در اين باره آرش جابري، دبير كميته فوتسال، در تصميمي نسبتاً معقول زمان برگزاري اين رقابت‌ها در فصل جديد را در ماه ارديبهشت معرفي كرد تا پس از چند هفته و با تعطيلي ليگ، براي جام باشگاه‌هاي آسيا و جام جهاني‌ آماده شويم اما از همان روز اعضاي هيأت‌ رئيسه سازمان ليگ شمشير را براي كميته فوتسال از رو بسته و از تأخير قطعي در برگزاري فصل جديد ليگ برتر خبر دادند.

 

در شرايطي كه پيش‌بيني مي‌شد با برنامه‌ريزي صورت گرفته در نهايت اين رقابت‌ها تيرماه يا مردادماه سال آينده آغاز شده و در آستانه رويدادهاي پيش‌رو تعطيل شود، سازمان ليگ در تصميمي حيرت‌انگيز به تعطيلي ۹ ماهه فوتسال باشگاهي ايران رأي داد تا يكي از تصميمات كم‌نظير را از سوي اعضاي هيأت ‌رئيسه شاهد باشيم. در هر صورت براي فوتسالي كه داعيه قهرماني آسيا و نشستن بر سكوي جهاني را دارد و به داشتن ليگي قدرتمند و پويا افتخار مي‌كند تعطيلي ۹ ماهه مسابقات باشگاهي به هيچ عنوان شايسته نيست و حتي در كشورهاي درجه سه فوتسال هم اين برنامه‌ريزي خنده‌دار را شاهد نيستيم!

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز