سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵

«پپ گواردیولا» اشکبار از بایرن رفت+ گزارش تصویری

روزنو :
داستان «پپ گواردیولا»در بایرن به پایان رسید. مردی که با این تیم هفت جام برد اما به زعم بعضی ها جامی که باید می برد را نبرد. با این اوصاف این مربی اسپانیایی با گریه‌های خود خیلی حرف‌ها را زد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب در ضربات پنالتی مقابل دورتموند به برتری رسید و جام حذفی به ویترین باواریایی ها اضافه شد. 
دیلی میل انگلستان مقاله جالبی در خصوص شب پایانی پپ گواردیولا در بایرن مونیخ را بر روی خروجی خود قرار داده است:

آنها می گفتند او خیلی بی احساس است. می گفتند هرگز عاشق بایرن نبود. می گفتند رازآلود بود و فاصله سرد خود را با بایرن خفظ می کرد. 

یک روزنامه نگار نادان حتی نوشت گواردیولا وقتی شنبه غروب با بایرن خداحافظی کند اشکی نخواهد ریخت. 

پپ به همه ثابت کرد که اشتباه می کنند. وقتی داگلاس کاستا آخرین ضربه پنالتی را وارد دروازه دورتموند کرد تا جام قهرمانی در برلین به بایرن برسد، پپ غرق در سیلاب اشک شد. وقتی زمان بالای بردن جام فرا رسید، کاپیتان فیلیپ لام اصرار کرد کسی که باید جام را بالای سر ببرد گواردیولا است نه او. و گواردیولا جام طلایی را بالای سر برد.

این هفتمین باری بود که گواردیولا به عنوان مربی بایرن با این تیم جام برد. اما هفتمین جام بیشترین فاصله احساسی را با دیگر جام ها داشت. 

گواردیولا در مراسم جشن قهرمانی بایرن گفت: وقتی بازی به پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. من دلم برای همه تنگ می شود. سه سال فوق العاده را در بایرن سپری کردم. برای همه آنهایی که در این مدت با آنها در باشگاه کار کرده ام دلتنگ می شوم. البته بیشتر از همه برای بازیکنانم دلم تنگ می شود. در این سه سال من روزی ۲۴ ساعت به آنها فکر کرده ام. 

بازیکنان بایرن هم احساسات خوبی به گواردیولا نشان دادند و این نشان می دهد که در این سه سال چقدر این مربی مورد قدردانی واقع شده است.

آرین روبن کار با گواردیولا را یک افتخار دانسته  و این تعریف از جانب کسی است که در سال های گذشته با بهترین مربیان جهان کار کرده است. 

 

 


ویژه روز
عکس روز
خبر های روز