سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

لیلا بلوکات گوی سبقت را از«آقا دوربینی» ربوده است ! ؟ +عکس

روزنو :

تقریبا هرجایی برنامه یا جشنی باشد «لیلا بلوکات» پای ثابت آن است. حال این برنامه به حضور وی ارتباطی داشته باشد یا نباشد مهم حضور لیلا بلوکات در آن است.لیلا بلوکات در این خصوص گوی سبقت را از«آقای دوربینی» که در همه مجالس و برنامه ها حضور دارد ربوده است.
از زمانی که تیم ملی والیبال در عرصه جهانی درخشیده است بسیاری از هنرمندان خود را طرفدار این رشته معرفی می کنند حال اینکه تا 5-4 سال پیش هیچ خبری از آنها نبود و همه حامی فوتبال بودند اما تا والیبال سری میان سرها درآورد و میان مردم محبوب شد اکثریت بازیگران هم والیبالی شدند!
یکی از این بازیگران لیلا بلوکات است و اگر چه به اندازه دیگر هنرمندان معروف و چهره نیست اما این روزها در میان والیبالی ها زیاد دیده می شود. جالب است که او هم در مراسم بدرقه تیم ملی و هم در مراسم تجلیل از آنها حضور داشت و این سئوال برای خیلی ها پیش آمده که او در مراسم های والیبال چه کار دارد و چه کسی بلوکات را به مراسم والیبالی ها دعوت می کند؟ جالب تر آن است که خواهر او هم همیشه همراهش است!
علاوه بر این مسئله در مراسم تجلیل از والیبالی ها یکی از ناراحتی هایی که به وجود آمد تقدیر ازبازیگری همچون نیوشا ضیغمی بود.علی ضیا مجری برنامه از حضور ضیغمی در مراسم والیبالی ها قدردانی کرد و از حاضرین خواست که این بازیگر را تشویق کنند این مسئله باعث بوجود آمدن دلخوری در میان برخی از بانوان والیبالیست شد و حتی یکی از سرمربیان آنها رو به ما (خبرنگاران) کرد و گفت: واقعا برای شان متاسفم نیوشا ضیغمی کجای والیبال است که از او نامبرده می شود ولی از زحمات همسران والیبالیست ها یادی نمی شود؟ بعد از آن هم سالن را ترک کردند!

عکس روز
خبر های روز