سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۶۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

میزبانی از هشت کارآفرین برتر کشور امشب در برنامه پایش

برنامه اقتصادی پایش امشب یکشنبه31اردیبهشت ضمن پیگیری موضوعات اقتصادی روز و مشکلات تولیدکنندگان، روش های موفقیت در کسب و کار را به بینندگان معرفی می کند.
روزنو :

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پایش امشب همچنین میزبان هشت کارآفرین برتر کشور در حوزه های مختلف تولیدی از جمله نرم افزار، سخت افزار، سایت های آموزشی و تولید پنجره های دوجداره خواهد بود که ضمن معرفی کسب خود، رموز موفقیت و موانع پیش روی کسب و کار خود را بیان خواهند کرد. علی هدایتی، وحید اقطاعی، راحله عباسی، نغمه عقیلی، سید اسماعیل قشمشم، حامد ابرقویی، امین اسماعیلی و علیرضا سوارانی هشت کارآفرینی هستند که امشب با کوله باری از تجربه موفق در راه اندازی کسب و کار جدید، به برنامه تحلیلی پایش می آیند. در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: برای کدام هدف پایش را تماشا می کنید؟ 1- پیگیری مشکلات کسب و کار  2- تحلیل اقتصادی  3- راز موفقیت کارآفرینان. بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.


برنامه پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز