سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۳۳۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

روزنو :  زنی با اجاره دادن خانه اش برای خود مشتری جذب می کرد.
 
 جکی سائل 29 ساله یک جای خواب دنج در نیویورک تاسیس کرده که در این مکان به مشتریان خدمات خوابی راحت در آغوشی گرم هدیه می دهد.
 

وی از این طریق هزینه نگهداری از پسرش و تحصیل کردن خود را می پردازد. او برای این خواب راحت ساعتی 60 دلار دریافت می کند.
 
بسیاری از افراد وی را تن فروش نامیدند و این کار او را نوعی تن فروشی می دانند و از او بخاطر این مسئله انتقاد کرده اند، اما وی تاکید می کند که شغل او هیچ رابطه ای با تن فروشی ندارد و هیچ رابطه نزدیکی میان او و مشتریانش وجود ندارد.
 
وی همچنین می گوید: من تنها می دانم چگونه با درآغوش گرفتن مشتری احساس امنیت و آرامش را به او منتقل کرده و خواب راحتی برایش فراهم کنم.
 
وی معتقد است اکثر مشتری ها تنها به کسی نیاز دارند که کنارشان باشد و آن ها را نوازش کنند اما اکثر مردم از روی کنجکاوی به این مکان می آیند.
 
او حتی برای این شغل عجیب تبلیغات زیادی به صورت آنلاین دارد و از این طریق مشتریان زیادی جذب کرده است.او به مشتریان اجازه می دهد هرجای منزلش را که دوست دارند برای خواب انتخاب کنند.
 
جکی در ادامه گفته که مشتریانش اجازه ندارند قسمت هایی از بدن او را لمس کنند و حتی هنگام خواب باید حتما لباس به تن داشته باشند. مشتریان او به قدری زیاد شده اند که او مجبور شده است یک نفر دیگر را هم استخدام کند تا در این کار دستیار او باشد.
عکس روز
خبر های روز