سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۹۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸

کمیته انضباطی پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ محکومیت بخاطر پرتاب نارنجک!

روزنو :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس را به دلیل توهین به تیم مقابل و فحاشی نسبت به داور مسابقه و پرتاب نارنجک پس از به ثمر رسیدن گل و پرتاب اشیاء و صندلی شکسته به سمت تماشاگران رقیب و ورود تماشاگر به داخل زمین و به سبب شرکت در نزاع دسته جمعی بازیکنان تیم پرسپولیس با تیم حریف که منشاء آن نیز خود بازیکن پرسپولیس  بوده جمعاً به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

و محمد حسین کنعانی زادگان را  به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و شجاع خلیل زاده را به دو جلسه محرومیت از مسابقات بعدی لیگ و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اما اگر به حاشیه دیدار سپاهان-پرسپولیس؛ در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فصل گذشته  نگاه کنیم در این دیدار نارنجک از سوی هواداران دو تیم پرتاب شد و حتی پرچم ژاپن نیز در نقش جهان رویت شد!

حتی هواداران سپاهان و پرسپولیس از ساعتی مانده به شروع این دیدار نارنجک‌های دستی خود را به زمین پرتاب می کردند.

اگر اتفاقی که در تهران رخ داده، تخلف محسوب شود مورد اصفهان نیز باید حکم اجرا می شد.

اما سوال اینجاست که  اگر قرار به محرومیت بود باید آن سال سپاهان نیز به خاطر حرکتی  که هواداران انجام داده اند محروم  می شدند که نشدند!

بار‌ها شاهد بودیم که برای پرسپولیس آرای سنگینی آمده، ولی با تیم‌های دیگر با لطافت برخورد شده و در نهایت با تذکر به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد فقط برای این تیم رای صادر می‌شود. مگر نارنجک فقط توسط هواداران پرسپولیس  پرتاب می شود  که باید اینگونه  جریمه بدهند؟

اولین نارنجک را هم نمی توان گفت که پرسپولیسی‌ها زدند و آیا می توان ثابت کرد که فقط هواداران سرخپوش نارنجک پرتاب کردند . هرچند که در دیگر مسابقات انجام شده لیگ هم نارنجک پرتاب می شود چرا کمیته انضباطی این تیم ها را محکوم نمی کند؟

عکس روز
خبر های روز