سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

روزی که «نیستلروی» «رونالدو» را به گریه انداخت

روزنو : مهاجم اسبق منچستریونایتد در مصاحبه با نشریه فورفورتو، داستان روزی را که «رود فن‌نیستلروی»، «کریستیانو رونالدو» را به گریه انداخت، افشا کرد.
 
، رونالدو که به عنوان بازیکنی جوان و تازه‌وارد به اولدترافورد آمده بود تا باتجربه‌ترها را به چالش بکشد، در مقطعی با نیستلروی دچار تنش و درگیری شد.
 
در این بین، «لوئیس ساها» با افشای داستان این درگیری اظهار داشت: نیستلروی مغرور بود و دوست داشت تمام پاس‌ها به او ختم شود و گاهی اوقات در راستای پیشرفت رونالدو و «وین رونی»، «سر الکس فرگوسن» کار سختی را برای مدیریت کردن این شرایط داشت.
 
وی ادامه داد: آیا روت رونالدو را گریه انداخت؟ بله؛ فکر می‌کنم داستان‌هایی وجود داشت اما زمانی که پدر کریستیانو فوت کرد، آنها غائله را ختم کردند؛ زمانی که ۲ بازیکن خیلی مغرور هستند، از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد اما اطمینان دارم نیستلروی از برخی حرف‌های خود پشیمان است.
 
ساها در ادامه گفت: کریستیانو یک حیوان درنده بود؛ نمی‌دانم شاید شما بگویید انسان است اما از همان دورانی که ۱۸ یا ۱۹ سال داشت، می‌شد دید که او عادی نیست؛ بازیکنانی مثل رونالدو که توانایی‌های زیادی دارند صرفا به دلیل مستعد بودن نیست بلکه پای سختکوشی نیز در میان است؛ ستاره‌های تنیس توپ را بهتر نمی‌زنند یا تکنیک‌های بهتری بلد نیستند بلکه بیشتر از بقیه تلاش کرده‌اند و کریستیانو نیز همین کار را انجام داد.
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز