سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۶۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

درآمد هنگفت زیدان از اینستاگرام

سرمربی رئال مادرید نیز مثل خیلی از بازیکنان مشهور فوتبال از شبکه اجتماعی خود درآمد زیادی دارد.
روزنو :

«زین الدین زیدان» با ۲۷.۸ میلیون دنبال کننده یکی از شلوغ‌ترین حساب‌های کاربری اینستاگرام را داشته و در میان مربیان برتر، تاثیرگذارترین چهره فضای مجازی محسوب می‌شود.

درآمد هنگفت زیدان از اینستاگرام؛ هر پست تبلیغی ۲۰۰ هزار یورو

به گزارش ایرنا، این در حالی است که «آندره‌آ پیرلو» ۸.۴ میلیون دنبال کننده دارد. «دیگو سیمئونه» با ۱.۷ و «پپ گواردیولا» با ۱.۲ میلیون دنبال کننده در رتبه‌های بعدی هستند. نکته دیگر اینکه «رونالد کومان» هنوز به مرز یک میلیون دنبال کننده نرسیده است.

براساس رتبه بندی انجام شده (رنکینگ شهرت سرمربی‌ها) مخاطب میلیونی و پرشمار زیدان در فضای مجازی بدان معنا است که او می‌تواند بابت انتشار هر پست از شرکت‌ها ۲۰۰ هزار یورو گرفته و برند آنها را در صفحه خود تبلیغ کند.

مرد فرانسوی در حال حاضر از قراردادهای اسپانسرینگ پرمنفعتی از جمله قرارداد با شرکت آدیداس بهره‌مند است اما فضای مجازی به او اجازه داده تا دامنه فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی خود را وسعت ببخشد. ستار اسبق تیم ملی فرانسه هم درون زمین و هم خارج از آن یک ستاره است.



ویژه روز
عکس روز
خبر های روز