سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

سپاهان در نباختن، دورقمی شد

شاگردان محرم نویدکیا از هفته سیزدهم لیگ برتر به بعد، دیگر شکست نخورده تا 10 هفته فوق العاده را پشت سر گذاشته باشد.
روزنو :

سپاهان در نباختن، دورقمی شد

 سپاهان در دیداری که حرف و حدیثهای زیادی درباره‌اش مطرح شده، موفق شد با نتیجه 1-5 از سد مس رفسنجان بگذارد تا دوباره جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد.

این اتفاق باعث شد تا شاگردان محرم نویدکیا، برای دهمین هفته متوالی، مقابل حریفانشان بازنده نشوند. این تیم آخرین بار در هفته سیزدهم در اصفهان با نتیجه 1-3 به شهرخودرو باخت و پس از آن مقابل ذوب آهن، استقلال، گل گهر ، آلومینیوم اراک، تراکتور ، سایپا و نساجی به پیروزی رسید و با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس هم مساوی کرد.

به نظر می‌رسد غیبت سپاهان در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان به سود محرم و تیمش تمام شده و آنها با فرصت بیشتری که نسبت به سایر تیمهای مدعی قرهمانی برای استراحت داشتند، فعلا و تا قبل از بازی بعدی پرسپولیس، شانس اول قهرمانی در لیگ هستند.

سپاهان تقریبا در هیچ نقطه‌ای از زمین، ضعف خاصی را احساس نمی‌کند. آنها برای بسیاری از نفرات کلیدی تیم‌شان هم جانشین‌های بسیار خوبی در اختیار دارند که نشان می‌دهد ابزار محرم نویدکیا برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر هیچ کم و کسری ندارد.

اغراق نیست اگر بگوییم که این بهترین سپاهان سال‌های اخیر است، تیمی که جدا از یک ترکیب ثابت فوق‌العاده، می‌تواند روی نفرات ذخیره‌اش نیز حساب ویژه‌ای باز کند و در شرایط حساس و دیدارهای سخت به خوبی از وجود این نفرات بهره ببرد. موضوعی که در بازی مقابل پرسپولیس در هفته گذشته به خوبی آن را نشان دادند و با بهره گرفتن از ویژگی کی روش استنلی اجازه ندادند پرسپولیس با 3 امتیاز از ورزشگاه نقش جهان خارج شود.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز