سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۲

حاتمي: دست پر به تهران برمی گردیم

روزنو- مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي ديدار با فولاد خوزستان کار سختي داريم، اما مي‌خواهيم دست‌ پُر به تهران برگرديم.
روزنو : فرزاد حاتمي ابتدا در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک بازي بسيار سخت و حساسي مقابل تيم فولاد خوزستان که در جدول يکي از اصلي‌ترين رقيب‌هاي ما براي قهرماني است، داريم.
وي افزود: متأسفانه در بازي گذشته مقابل نفت 2 امتياز را خيلي راحت از دست داديم و اصلا موقعيتي نداشتيم به غير از يک يا دو صحنه که مي‌شد از آنها استفاده کرد اما اين اتفاق نيفتاد ولي بايد خيلي زود بازي با نفت را فراموش کنيم و به ديدار حساس فولاد خوزستان که شايد تکليف قهرماني را روشن کند فکر کنيم.

حاتمي تاکيد کرد: تيم فولاد فوتبال را رو به جلو بازي مي‌کند و در خطوط هجومي‌اش بسيار خوب و خطرناک هستند از طرفي ديگر فولاد داراي مديريتي بسيار خوب و کاربلد است و به نظرم رقابت با تيم سوم جدول براي ما حساسيت زيادي دارد.

حاتمي در پاسخ سوالي که آيا اين بازي براي تو با بازي‌هاي ديگر فرق دارد يا خير، گفت: همه بازي‌ها براي من يک اندازه مهم هستند بالاخره من 4 بازي براي فولاد انجام دادم و در هر بازي نيز در دقيقه 60 تعويض شدم. در دو بازي 3 امتيازي تأثيرگذار بودم، هم گل زدم و هم پاس گل دادم و به نظر خودم عالي بودم.

وي افزود: اما دوستان به من با بازي ندادند و کم‌لطفي کردند و مجبور شدم از آنجا بروم اما هميشه اهواز و هوادارانش را دوست دارم ولي تقدير بر اين بود که شاگرد علي دايي باشم که من هم حرفي ندارم.

حاتمي ادامه داد:‌ما با شناختي که از فولاد داريم اميدوارم که به 3 امتياز بازي برسيم تا هم هفته گذشته را جبران کنيم و هم از رقيب‌هايي که بسيار جدي و خطرناک هستند عقب نمانيم به همين دليل هرچه در توان داريم بايد به نمايش بگذاريم و دست پر قبل از دربي به تهران برگرديم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سوالي که آيا در بازي با نفت اصلا فرصتي براي تو به دست آمد گلزني کني، گفت: من اصلا در بازي با نفت فرصت نداشتم و در سه صحنه خودم براي خودم فرصت ساختم. اين بد است که فوروارد براي خودش فرصت بسازد و براي وي فرصت‌سازي نشود اما آن بازي تمام شد و انشاءالله در بازي‌هاي آينده اين اتفاق نمي‌افتد زياد نبايد به نظر من به گذشته فکر کرد.

حاتمي در مورد صدرنشيني استقلال نيز گفت: همان‌طور که ما صدرنشين بوديم، استقلال هم به صدر جدول رفت اما حالا با کمک خدا و تلاش بچه‌ها راه را ادامه مي‌دهيم و مطمئن باشيد در دربي صدر را از استقلال پس مي‌گيريم و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در جريان بازي با فولاد به سمت نيمکت اين تيم خواهد رفت يا خير، گفت: فقط براي ديدن سعداوي و دارستاني به سمت نيمکت فولاد خواهم رفت.

مهاجم پرسپوليس درباره علت عدم حضورش در جشن 50 سالگي پرسپوليس گفت: مگر کسي از بازيکنان آمده بود؟ به ما قول دادند تا فردا مشکلات مالي حل مي شود و حالا هم که گفته اند تا 10 روز ديگر که من از اين موضوع بي خبرم. بحران مالي شديدي داريم اما به احترام بزرگان سکوت مي کنيم.
+ فارس

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز