سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

واکنش مجدد برانکو به شایعه جانشینی اسکوچیچ

برانکو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش دوباره درباره این موضوع صحبت کرده و البته از اسکوچیچ هم حمایت کرده است.
روزنو :

سرمربی تیم ملی عمان، مجددا به شایعه حضورش در تیم ملی به جای دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.

به گزارش روزنو، حدود ۲۰ روز قبل بود که یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران است و دراگان اسکوچیچ بعد از بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، تحت هر شرایطی مجبور به خداحافظی با نیمکت تیم ملی خواهد شد.

این شایعه خیلی زود واکنش فدراسیون فوتبال و برانکو روبرو را در پی داشت. فدراسیون فوتبال که شدیدا این شایعه را تکذیب کرد و گفت قطعا از اسکوچیچ حمایت خواهد کرد و سرمربی کروات تیم ملی عمان هم اعلام کرد که به قراردادش با فدراسیون فوتبال این کشور احترام می‌گذارد و برنامه‌ای برای جدایی از این کشور عربی ندارد.

برانکو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش دوباره درباره این موضوع صحبت کرده و البته از اسکوچیچ هم حمایت کرده است.

او که با خبرگزاری برنا صحبت کرده درباره شایعه پیشنهاد تیم ملی ایران به او گفته است: از جانب ایران حتی اشاره‌ای در این زمینه نداشته ام چه برسد به پیشنهاد یا مذاکره‌ای که در این زمینه با من صورت گرفته باشد. به اعتقادم این شایعه از سوی محافل خاصی که هدف شان تخریب دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران است مطرح و منتشر شده و از واقعیت دور است.

از دید سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶، اسکوچیچ می‌تواند در تیم ملی موفق باشد: اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است که ارزش‌های فنی و فوتبالی خود را نشان داده است. تیم ملی در حال حاضر ابزار خوبی را در اختیار دارد و می‌تواند با اسکوچیچ به موفقیت دست پیدا کند.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز