سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

اشک‌های پپ هنگام صحبت درباره آگوئرو: او را خیلی دوست داریم

گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگار اسکای اسپورت درباره آگوئرو گفته: ما او را خیلی دوست داریم.
روزنو :
 
روز گذشته آخرین بازی منچسترسیتی در چهارجوب رقابت‌های لیگ برتر ۲۱-۲۰۲۰ برگزار شد و نکته مهم در آن این بود که سرخیو آگوئرو برای آخرین بار در این لیگ با پیراهن منچسترسیتی بازی می‌کرد. مسئله‌ای که باعث شد گواردیولا با اشک درباره‌اش صحبت کند.

به گزارش روزنو، گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگار اسکای اسپورت درباره آگوئرو گفته: ما او را خیلی دوست داریم. او یک انسان بسیار خاص برای ما بوده. نمی‌توانیم برای او جانشین پیدا کنیم. او همیشه کیفیتش را نشان داده.

روز گذشته نزدیک به ۱۰ هزار نفر توانستند در ورزشگاه اتحاد حضور پیدا کنند تا شاهد بالا بردن جام توسط سیتی باشند که گواردیولا از آن‌ها تشکر می‌کند. او گفته: ورزشگاه پر نبود، اما با این وجود بهتر از آن بود که بدون حضور مردم برگزار شود. تمام جام‌ها خاص هستند. این جام هم خاص بود، زیرا در دوران پاندمی و مشکلات بوجود آمده کسب شد. به همین دلیل جامی سوپرخاص بود.

فصل برای منچستر سیتی هنوز به پایان نرسیده و آن‌ها یک بازی بسیار مهم با چلسی در فینال لیگ قهرمانان خواهند داشت. پپ می‌گوید: این یک رویا است که برای باشگاه محقق شده. اولین باری خواهد بود که در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کنیم و همه تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم.
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز