سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

پنجعلی: پرسپولیس باید ۵ گل به ذوب آهن می‌زد

زیبایی فوتبال به همین است بین ۱۰ تا موقعیت ۲ تای آن گل شود. هر چند یک گل سالم هم عبدی به ثمر رساند و آن را آفساید اعلام کردند، اما رقابت بین مهاجمان پرسپولیس باعث شده تا آن‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.
روزنو :

پیشکسوت پرسپولیس از نمایش این تیم در بازی دیروز حسابی لذت برده است.

به گزارش روزنو، محمد پنجعلی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: «من از بازی پرسپولیس خیلی لذت بردم. پرسپولیس هیچ زمانی اینقدر سریع بازی نمی‌کرد و اینقدر ضریب اشتباهات کم نبود. الان هافبک‌های میانی، خوب پرس می‌کنند. ولی بدشانس هم بود، باید حداقل پنج گل به ذوب آهن می‌زد.»

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه تصریح کرد: «این تیم از نظر نوع بازی، فوتبالی که ارائه می‌کند و مجموعه نفرات، یک سر و گردن بالاتر از نزدیکترین رقیبان خود است. با توجه به اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد بچه‌های تیم از جان مایه گذاشتند. اگر چه شرایط و مسایل روانی که قبل از بازی پیش آمد، در نیمه اول روی کار تیمی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود، اما در نیمه دوم، آن‌ها متحول شدند.»

پنجعلی در ادامه صحبتهایش سراغ انتقاد از کمیته انضباطی به خاطر احکامش درباره بازیکنان پرسپولیس می‌رود: «دو مدافع وسط ما را محکوم کردند این باعث بدبینی مردم به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌شود. چرا باید در اصفهان به کاروان پرسپولیس نارنجک پرتاب شود؟ اگر فدراسیون با سپاهانی‌ها برخورد قاطعانه‌تری انجام می‌داد شاهد اتفاقات دیروز در اصفهان نبودیم.»

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به غیبت سیدجلال حسینی و حضور کامیابی نیا در قلب دفاع گفت: «کمال به جز اشتباهی که در پاس روبه عقب برای حامد لک انجام داد عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. شما این را مدنظر داشته باشید یک مدافع می‌تواند در سایر پست‌ها بازی کند، اما وقتی یک بازیکن از سایر پست‌ها به پست حساسی مانند دفاع وسط منتقل می‌شود باید دارای هوش و ذکاوت و همچنین از قدرت بازی‌خوانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند وظایفش را به درستی انجام دهد که به نظر من کمال می‌تواند به یک مدافع خوب و کلیدی برای پرسپولیس تبدیل شود کما اینکه در بازی‌های گذشته هم این را ثابت کرده بود.»

تعریف از یحیی و همکارانش، سوژه بعدی صحبت‌های پنجعلی است: «مربیان پرسپولیس و در راس آن یحیی گل‌محمدی بسیار خوب حریفان را آنالیز کرده‌اند. در این بین نباید از نقش حمید مطهری و کریم باقری غافل بود که وزن نیمکت پرسپولیس را بالا برده‌اند و در مواقع حساس به کمک یحیی می‌آیند. نمایش خوب پرسپولیس در ۹۰ دقیقه و سرعت بالای این تیم نشان دهنده کار بدنسازی خوب ابتدای فصل و برنامه ریزی درست کادر فنی است که باید از مظاهر رحیم‌پور هم بابت بدنسازی تیم تشکر کرد.»

کاپیتان سابق قرمز‌ها با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس و موقعیت‌هایی که عیسی آل کثیر از دست داد گفت: «اگر همه توپ‌هایی که به محوطه جریمه می‌آید تبدیل به گل شود قطعا فوتبال جذابیت‌های خود را از دست خواهد داد. زیبایی فوتبال به همین است بین ۱۰ تا موقعیت ۲ تای آن گل شود. هر چند یک گل سالم هم عبدی به ثمر رساند و آن را آفساید اعلام کردند، اما رقابت بین مهاجمان پرسپولیس باعث شده تا آن‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.»

عکس روز
خبر های روز