سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

ربیعی: هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد / امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام و دیوار تحریم‌ها برچیده شود

سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود.
روزنو :

ربیعی: هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد / امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام و دیوار تحریم‌ها برچیده شود

سخنگوی دولت گفت: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود.

به گزارش روز نو ، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مذاکرات وین چه زمانی بع اتمام می‌رسد، اظهار داشت: مانع عمده‌ای برای احیای برجام نیست. طبیعی است که بخاطر پیچیدگی‌های تحریمی زمان ترامپ و پیشرفت‌های ما اتفاقاتی است که افتاده و با اراده در پایتخت‌ها را این موضوع هم حل می‌شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود. هیچ بن‌بستی در مذاکرات وجود ندارد. نباید بگذاریم مذاکرات فرسایشی شود و عجله‌ای هم نداریم.

منبع: انتخاب
عکس روز
خبر های روز