سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۲
/سفر روحانی به خوزستان/

استقبال خودجوش مردم اهواز از رییس‌جمهور

روزنو- همزمان با ورود رییس‌جمهور به خوزستان جمع زیادی از مردم به صورت خود جوش جهت استقبال از رییس دولت تدبیر و امید در فرودگاه اهواز حاضر شدند.
روزنو :  با وجود اعلام مسوولان نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اولین سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان استقبال رسمی نخواهد داشت، جمع زیادی از مردم استان خوزستان با در دست داشتن تصاویری از رییس دولت تدبیر وامید و پوشیدن لباس‌های محلی مردم این استان در فرودگاه شهر اهواز تجمع کرده تا بدین وسیله از رییس‌جمهور خود استقبال کنند.

اولین برنامه رییس‌جمهور در بدو ورود به استان خوزستان حضور در مصلای شهر اهواز و سخنرانی در جمع مردم خواهد بود که تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود.

در حالی که برنامه‌ای برای استقبال سازمان‌یافته از سوی دولت ترتیب داده نشده بود، در طول مسیر حرکت رییس‌جمهور از فرودگاه اهواز به مصلای این شهر، جمعی از مردم با حضور خودجوش در این مسیر و در دست داشتن عکس‌هایی از حسن روحانی، از وی استقبال کردند و به ابراز احساسات پرداختند.

بنرهایی نیز برای خوش‌آمدگویی به رییس‌جمهور در طول مسیر نصب شده بود.

همچنین محمدرضا صادق - مشاور رییس‌جمهور - در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا با اشاره حضور مردم در استقبال از حسن روحانی، تاکید کرد: برنامه‌ای برای استقبال مردمی نداشته‌ایم و انجام این سفرها به شکل تبلیغاتی مدنظر دولت نیست؛ چراکه حفظ کرامت مردم مورد توجه ماست.
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز