سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

بی سر و سامان مثل بازار خودرو؛ چه کسی پاسخگو این آشفته بازار است؟!

بازار خودرو متاسفانه به قدری بی سر و سامان است که هیچ کس از چگونگی آن خبر ندارد جز تعداد انگشت شماری که گویا سودهای هنگفتی از همین بی سر و سامانی به جیب می زنند.
روزنو :

بی سر و سامان مثل بازار خودرو؛ چه کسی پاسخگو این آشفته بازار است؟!

روزنو :در حالی که همه منتظر بودند تا شاید مصوبه واردات خودرو تلنگری به خودروسازان باشد اما چندی پیش رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: کمیسیون تلفیق با مجوز هیئت رئیسه مجلس و به منظور رفع ایراد هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص، مصوبه واردات خودرو سواری را حذف کرد.

این یعنی آنکه سنبه خودروسازان یا به قولی همان مافیای خودرو پر زور تر از آن چیزی است که فکرش را هم بکنیم، گروهی که نه از بابت کیفیت خودروهای خود و نه از بابت قیمت به هیچ نهادی پاسخگو نیستند و به حمد الله کسی هم برای پاسخگو کردن آنها تلاشی نمی کند.

همین چند روز پیش ویدیویی منتشر شد از کیفیت فاجعه بار خودرو تولیدی یکی از خودروسازان بزرگ کشور که موجب بهت و حیرت بود، همین یک ویدیو برای بستن در این کارخانه کافی است اما افسوس که نه عزمی است و نه گویا توانی!

بازار خودرو متاسفانه به قدری بی سر و سامان است که هیچ کس از چگونگی آن خبر ندارد جز تعداد انگشت شماری که گویا سودهای هنگفتی از همین بی سر و سامانی به جیب می زنند. متاسفانه حتی بعد از اظهارنظر صریح مقام معظم رهبری در این باره و هشدارهای متعدد مقامات انتظامی باز هم شاهد عزمی بر سامان دادن به این حوزه نبودیم تا این شائبه مافیای خودرو بیش از پیش در اذهان عومی تقویت شوند.

مردم حق دارند بپرسند که چطور ممکن است خودروسازی که روز به روز از کیفیت محصولات خود می کاهد روزانه 40 میلیون خودرو یا بهتر بگوییم قوطی حلبی خود را گران کند آن هم با حاشیه امنیتی عجیب و غریب! در این بین وزیر صمت دولت سیزدهم هم تمام وعده هایش در مورد خودرو هم در حد همان وعده ماند، البته که این مشکل فقط مختص به این دولت نیست متاسفانه همانطور که اشاره کردم گویا سنبه مافیای خودرو پر زور تر از آن چیزی است که تصورش را می کنیم، طوری که وکیل و وزیر هم از پس آنها بر نمی آیند!

خبرهای مرتبط
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز