سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۵۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

گرانی ها داد مردم را در آورده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: گرانی های اخیر و سرسام آور داد مردم را درآورده است و با وجود تذکرات اقدامی در این رابطه انجام نمی شود.
روزنو :

زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر خود خطاب به مسئولان اجرایی کشور، گفت: با وجود گذشت 5 ماه از ابلاغ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هنوز دبیرخانه آن تشکیل نشده و به رئیس جمهور تذکر می دهم در مورد معرفی دبیر ستاد هرچه سریع تر اقدام کند تا شاهد اجرای قانون باشیم.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از گرانی های اخیر، اظهار داشت: افزایش سرسام آور قیمت، به ویژه قیمت خودرو داد مردم را درآورده و با وجود تذکرات اقدامی نمی شود.

لاجوردی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک های صنعتی، گفت: تولیدکنندگانی که در شهرک های صنعتی زمین خریداری کرده بودند اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها، کرونا نه افزایش قیمت امکان واردات تجهیزات و تولید را در موعد مقرر نیافتند. امروز توسط شرکت شهرک ها در معرض خلع ید قرار گرفته اند.

وی افزود: تولیدکنندگان تحت فشار مجبور شدند مجدد زمین را خریداری کرده و تولید را آغاز کنند و چنین اقداماتی در حالی که ما باید به سرمایه گذاری و رونق تولید توجه کنیم و کشورهای همسایه اقدام به واگذاری زمین رایگان برای تولید و صنعت می کنند موجب فرار سرمایه گذاران می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه تذکرات خود خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: براساس نص صریح سخنان شما در خصوص عدم استفاده از مسببان وضع موجود لازم است این مسیر اصلاح شود.

وی در تذکر پایانی خود به هیات رئیسه مجلس، گفت: رأی استمزاجی در جلسه غیرعلنی در مورد فضای مجازی قابل استناد نیست و باید اقدام دیگری صورت گیرد

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز