سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۲۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

چرا برای اجرای رتبه‌بندی معلمان اقدام نشده است؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ضمن تشریح مشکلات مردم در حوزه تامین کالاهای اساسی و پرداخت اجاره بها، از قوه قضاییه خواست تا بانیان وضع موجود را محاکمه کند.
روزنو :

چرا برای اجرای رتبه‌بندی معلمان اقدام نشده است؟

به گزارش روزنو،علی حدادی با بیان اینکه خوشبختانه طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس یازدهم به تصویب رسید اما فرهنگیان عزیز و پرتلاشمان هنوز منتظر اجرایی شدن آن هستند، خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد که چرا برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اقدام به موقع نمی‌شود، همچنین تعیین تکلیف استخدام نیروهای خرید خدمت، پیمانی، نهضت سوادآموزی، معلمان غیردولتی در آموزش و پرورش از مطالبات جدی است که توجه ویژه‌ای از سوی وزیر را می‌طلبد

وی خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: نظارت و کنترل بر قیمت کالاهای اساسی مشمول ارز 4200 و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای غیر مرتبط با ارز 4200 تومانی را هشدار می‌دهم.

تعداد زیادی از خانواده‌ها نیازمند یارانه هستند

حدادی اظهار کرد: جناب آقای عبدالملکی وزیر کار، متاسفانه تعداد زیادی از خانواده‌ها نیازمند به یارانه هستند اما آن را دریافت نمی‌کنند، همچنین در شبکه توزیع اشکالاتی وجود دارد که باید نظارت و کنترل در بازار به طور جدی انجام شود.

وی افزود: جناب آقای رییس جمهور محترم، برای حفظ ارزش پول ملی و پایه پولی و عدم استقراض از بانک مرکزی با تورم و همچنین افزایش نقدینگی در جامعه به طور جدی مبارزه کنید چراکه مردم طاقت گرانی‌های بیشتر از این را ندارند.

مردم نسبت به افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء تاب‌آوری بیشتر از این را ندارند

حدادی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی نسبت به افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء تاب‌آوری بیشتر از این را ندارند، ضروری است دولت محترم اقدام جدی را برای حل این مشکل داشته باشد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز