سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

چگونه با اتوبوس به مشهد مقدس برویم؟

اگر قصد داشتید سفری به شهر مقدس مشهد داشته باشید و هم زیارت کنید و هم سیاحت، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، اتوبوس یا قطار، به این شهر بروید و سفرتان را آغاز کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را درباره سفر با اتوبوس به این شهر به شما بگوییم و در نهایت شما را برای خرید بلیط اتوبوس به این شهر، راهنمایی کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
روزنو :

چگونه با اتوبوس به مشهد مقدس برویم؟

 

 

مشهد کجا بگردیم؟

شهر مشهد، شهر بزرگ پهناوری‌ست و برای گشتن کامل آن، حداقل به یک هفته زمان نیاز دارید. اگر به مشهد بروید، برنامه‌های مختلفی را برای گشت و گذار می‌توانید تنظیم کنید. اول از همه می‌توانید هتلی رزرو کنید که نزدیک حرم باشد و بتوانید خیلی سریع خود را برای زیارت، به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانید. در اطراف حرم، خانه‌های تاریخی مختلفی مانند خانه تاریخی توکلی، داروغه و ملک نیز وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. تفریحاتی مانند باغ پرندگان، پارک مینیاتوری و سرزمین موج‌های آبی نیز تجربه سفر شما را متفاوت‌تر خواهند کرد.

البته اگر به مشهد رفتید، دو کار دیگر را باید در نظر داشته باشید که انجام دهید. اول اینکه به مراکز خرید خوب و مدرن این شهر بروید و خرید کنید؛ دوم اینکه می‌توانید به بهترین رستوران‌های مشهد مانند معین درباری، شاندیز، بابا قدرت، پسران کریم و ... بروید و از میل کردن غذاهای خوشمزه و لذیذ مانند ماهیچه و شیشلیک، لذت ببرید.

 

چگونه بلیط اتوبوس مشهد بخریم؟

برای خرید بلیط اتوبوس به مقصد مشهد، یک راه این است که به ترمینال بروید و پیش از سفر، سعی کنید بلیطی خریداری کنید و راهی این شهر شوید. البته که این راه کمی سخت است. زیرا ممکن است بلیط گیرتان نیاید، در ترافیک گیر کنید و حق انتخاب کمی برای خرید بلیط اتوبوس داشته باشید. روش دیگری وجود دارد و آن هم خرید آنلاین بلیط اتوبوس مشهد از طریق اسنپ تریپ است. برای این کار کافیست به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید و از میان بلیط‌های متعدد و مختلفی که وجود دارد، به راحتی بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و زحمت رفتن به ترمینال پیش از سفر را به خود ندهید.

 

نکات مهم خرید بلیط

هنگام خرید آنلاین بلیط اتوبوس، باید به نکاتی توجه داشته باشید. یک نکته این است که به دقت مبدا، مقصد، تاریخ مورد نظر برای حرکت و ساعت مورد نظر حرکت اتوبوس را انتخاب کنید. زیرا انتخاب اشتباه ممکن است هزینه شما را بالا ببرد. نکته بعدی توجه به پایانه مبدا و مقصد است. نکته بعدی نیز توجه به شرکت تعاونی‌ست که قرار است از آن بلیط خریداری کنید. اگر این نکات را به دقت توجه کنید، تجربه خرید آنلاین لذت‌بخشی خواهید داشت. برای خرید بلیط اتوبوس بصورت آنلاین از اسنپ تریپ، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.snapptrip.com/bus/

 

راهنمای خرید آنلاین بلیط اتوبوس مشهد

برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد با قیمت مناسب، می‌بایست بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، به بخش اتوبوس بروید، مبدا و مقصد و تاریخ حرکت را تعیین کنید و سپس از میان بلیط‌های پیشنهادی اسنپ تریپ، بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و هزینه آن را اینترنتی پرداخت کنید.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز