سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

آرش برهانی رکورددار شد؛ اندو محروم

روزنو :
مهاجم تيم فوتبال استقلال صدمين گل خود را با پيراهن اين تيم به ثمر رساند.

آرش برهاني با گلي که در جريان بازي استقلال و سايپا به ثمر رساند موفق شد صدمين گل خود را با پيراهن استقلال به ثمر برساند و از اين حيث رکورددار شد.  اين بازيکن تا پيش از اين 99 گل براي آبي‌پوشان به ثمر رسانده بود و حتي رکورد فرهاد مجيدي با 91 گل و علي جباري با 89 گل را شکست. آرش برهاني تا امروز 76گل براي استقلال در ليگ برتر،12 گل در ليگ قهرمانان و 13 گل در مسابقات جام حذفي براي تيمش به ثمر رسانده بود. وي امروز گل هفتادو ششم خود را به ثمر رساند. وي در ليگ برتر 76 گل براي استقلال و 35 گل با پيراهن پاس به ثمر رسانده بود که در مجموع 111 گل در ادوار ليگ زده است.

هافبک استقلال به دلیل دریافت اخطار مقابل سایپا، از حضور در بازی بعدی تیمش محروم شد. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف گذشتند. آندرانیک تیموریان بعد از دریافت کارت زرد در این بازی، سه اخطاره شد و بازی هفته بعد تیمش مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داد.

کبه که برای اولین بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت، بعد از گلزنی خوشحالی‌اش را با امیر قلعه‌نویی تقسیم کرد و در آغوش سرمربی‌اش قرار گرفت. این بازیکن همچنین مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
انگین فیرات در اواسط نیمه دوم روی یکی از صحنه‌ها اعتراض شدیدی به داور کرد. او معتقد بود مدافع استقلال روی کاوه رضایی مرتکب خطا شده و احمد صالحی باید به سود تیمش پنالتی اعلام می‌کرد.
عکس روز
خبر های روز