سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

حمله مهدی ترابی به یک استقلالی: این‌ها قطعا معلوم الحالند!

مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص این نشست داد.
روزنو :

حمله مهدی ترابی به یک استقلالی: این‌ها قطعا معلوم الحالند!

مهدی ترابی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود. ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر نکنیم.

وی در مورد این‌که چرا این جلسه این‌قدر طولانی شد، گفت: جلسه دوستانه‌ای بود. مشکلی که نبود همانجا هم بعد از بازی گفتم یک اتفاق فوتبالی بود که رقم خورد و این مسائل پیش می‌آید. ضربان در بازی بالا است، متاسفانه در آن لحظه من از کوره در رفتم و از مردم باید عذرخواهی کنیم زیرا مردم داشتند این بازی را نگاه می‌کردند و شاید انتظار نداشتند که من این‌گونه عصبی شوم. به هر حال این اتفاق رخ داد. این اتفاق قطعا فوتبالی بوده و ان‌شاءالله ختم به خیر می‌شود.

وی در مورد این‌که تا حالا سابقه نداشت این‌قدر عصبانی شوید، گفت: بله یکسری صحبت و کری خوانده شد اما من نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌ها بسیار دوستانه بود آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به صورت خاص نگاه می‌کردند و دوست داشتند کمک کنند. امیدوارم یک رأی خیلی خوب صادر شود.

ترابی در مورد این‌که دستور محرومیت موقت شما و موسوی بای بازی فردا پابرجا است یا خیر، گفت: قرار شد تصمیم‌گیری و اعلام کنند.

وی در مورد این‌که این اتفاق در فضای مجازی خیلی پر سروصدا شد و آیا انتظار چنین چیزی را داشتید، عنوان کرد: شما هم قطعا با این سوال‌تان می‌خواهید یک جنجال جدید در فضای مجازی راه بیندازید. بحث کاملا فوتبالی بود؛ موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد. همان‌جا هم بعد از بازی این را اعلام کردم اما چون به نفع یکسری از رسانه‌ها نبود رویش مانور نکردند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که این‌ها هم قطعا معلوم‌الحالند.

بازیکن پرسپولیس در مورد این‌که در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده، گفت: فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلا فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

عکس روز
خبر های روز