سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

عکس جالب و دیده‌نشده قلعه نویی در ۱۸ سالگی

این عکس متعلق به ۴۲ سال قبل است؛ عکسی که می توانست سوژه مسابقه شناسایی کنید و جایزه بگیرید باشد!
روزنو :

 

 

 
 

یک عکس زیرخاکی از امیر قلعه نویی کنار سرپرست فعلی سازمان لیگ که در سال ۱۳۶۰ و به روایتی هم سال ۱۳۶۱ ثبت شده است.

 

 امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی با محمدرضا کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ، رفاقتی ۵۰ ساله دارد. سرمربی فعلی تیم ملی و سرپرست سازمان لیگ اگرچه در زمین فوتبال رقیب بودند و مقابل هم بازی می کردند (هر دو هافبک مرکزی بودند، کشوری فرد دفاعی و متمایل به راست، امیر قلعه نویی هم پلی میکر و پشت مهاجم) اما بیرون از زمین تقریبا از ده، داوزده سالگی رفاقت داشتند و این رفاقت حالا ۵۰ ساله شده است اما عکسی که با هم می بینیم به چهل و یکی، دو سال قبل برمی گردد.

 

این عکس می توانست سوژه مسابقه شناسایی کنید و جایزه بگیرید باشد؛ عکسی از سال ۱۳۶۰ و به روایتی ۱۳۶۱ که امیر قلعه نویی نفر سمت چپ، کنار محمدرضا کشوری فرد، نفر وسط و سعید مظاهری نفر سمت راست ایستاده است.

سعید مظاهری که سال ۱۳۷۰ زمان مدیریت فنی منصور پورحیدری و سرمربیگری بونژاک مجارستانی و مربیگری پرویز مظلومی در استقلال بازی می کرد و در ماجرای فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران به دلیل این که یکی از کسبه این پاساژ قدیمی بود، نامش دوباره بر سر زبان ها افتاده، در این عکس که به گفته محمدرضا کشوری فرد در قم ثبت شده، کنار کشوری فرد و قلعه نویی ایستاده است.

این تصویر زیر خاکی تا به حال در هیچ رسانه ای منتشر نشده و رسانه طرفداری برای اولین بار این عکس یادگاری را بعد از ۴۲ سال منتشر می کند.

عکس جالب و دیده‌نشده قلعه نویی در 18 سالگینفر اول از چپ؛ امیر قلعه نویی، نفر وسط؛ محمدرضا کشوری فرد و نفر سمت راست هم سعید مظاهری... امیر قلعه نویی در این تصویر 18 یا نهایتا 19 سال دارد

 

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز