سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

محرومیت جدید برای پرسپولیس ؟ خطر بیخ گوش یحیی

سفرهای پیاپی پرسپولیسی های حاضر در اردوی تیم امید این بازیکنان را در خطر محرومیت قرار داده است.
روزنو :

سه بازیکن پرسپولیس که در تیم امید حضور دارند دائم در سفر هستند. آن ها پس از رفت و برگشت های پیاپی برای بازی های مقدماتی المپیک که البته به صعود تیم امید نینجامید، حالا با شرایطی سخت و ویژه به تیم حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو دعوت شده اند. در این میان بازی سخت و حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان مقابل الدحیل باعث شده تا آن ها طی چند روز 3 بار مسافت طولانی دوحه تا هانگژو را طی کرده تا نوبتی برای پرسپولیس و تیم امید بازی کنند. سفرهای پیاپی و به شدت طولانی از شرق تا غرب و بالعکس، سلامت این سه بازیکن را به خطر انداخته و وضعیت بدنی این سه بازیکن را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. کما اینکه محمد عمری به دلیل شرایط خاص آب و هوایی هانگژو پس از دیدار تیم ملی امید مقابل تایلند دچار افت فشار شد و در بیمارستان بستری شد.

در این میان اما به نظر می رسد این موضوع چندان مورد توجه سرمربیان پرسپولیس و تیم امید قرار ندارد و هیچکدام از آن ها به وضعیت این بازیکنان توجهی ندارند. آن ها به عنوان سرمربی دو تیم پرسپولیس و امید خواهان کسب نتیجه هستند و این بازیکنان به ویژه سلمانی و عمری باید در این شرایط سخت به میدان بروند.

به هر روی پیش بینی این موضوع که این بازیکنان در آینده ای نزدیک دچار مصدومیت های سخت و سنگین شوند چندان کار سختی نیست. همان طور که دو فصل قبل هیچکدام از هشدارها در مورد فشار زیادی که به وحید امیری بابت حضور در لیگ برتر و بازی های انتخابی جام جهانی 2022 وادر می آمد توجه نکرد تا امیری از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی سنگینی شده و هرگز هم به آن میزان از آمادگی پیش از مصدومیت تا به امروز دست نیافته است.

عکس روز
خبر های روز