سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۳

سلطانی‌فر: فاز دوم بهره‌برداری گردشگری غار نخجیر امسال آغاز می‌شود

روزنو :
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از چادرهای ستاد هماهنگی خدمات سفر، پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر و کیوسک‌های نیروی انتظامی دلیجان بازدید کرد.

به گزارش انتخاب،  مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید ضمن تبریک حلول سال جدید گفت: حضور در این برنامه‌ها در چارچوب برنامه‌ریزی‌های انجام شده مربوط به ستاد خدمات سفر مصوبه هیئت دولت است که جلسات هماهنگی آن از دو ماه پیش و با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افزود: این اقدامات در سراسر کشور نتیجه این جلسات بوده و شاهد یک هماهنگی مناسب بین همه دستگاه‌ها هستیم و این دستگاه‌ها خدمات مناسبی را جهت رفاه حال مسافران و گردشگران به مردم ارائه می‌کنند.

وی از رشد 60 درصدی خدمات گردشگری در طول سال 92 نسبت به سال گذشته خبر دا و افزود: آمار حوادث و تصادفات جاده‌ای در این چند روز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم در خلال روزهای باقیمانده تعطیلات همکاری لازم را با مسئولین و عوامل ذیربط جهت رفاه حال خود داشته باشند.

وی همچنین درباره جاذبه گردشگری طبیعی غار نخجیر که در دلیجان قرار دارد، نیز گفت: فاز اول بهره‌برداری گردشگری از این غار به پایان رسیده و امسال نیز فاز دوم آن آغاز می‌شود.

 دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی همچنین گفت: جهت برنامه‌ریزی جهت سفرهای نوروزی استان مرکزی با ادارات ذیربط حدود 33 جلسه برگزار شد که برخی از این جلسات با حضور استاندار به عنوان رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان و معاونان وی برگزار شد.

رحمتی افزود: همچنین 20 جلسه جهت هماهنگی نهایی در استان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با هدف هرچه بهتر شدن سفرهای نوروزی در استان و محورهای جاده‌ای برگزار شد که تا کنون خوشبختانه استان از موقعیت خوبی در ارتباط با سفرهای نوروزی جهت رفاه حال هموطنان که در این استان اقامت یا از این استان عبور می‌کنند برخوردار است.
منبع: ایسنا
عکس روز
خبر های روز