سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عکس ها و بیوگرافی بازیگر سریال افعی تهران مهسا حجازی را ملاحظه نمایید.
روزنو :

بیوگرافی

مهسا حجازی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۶ مهر ۱۳۷۳ است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت هنری خود را آغاز نمود. او تحصیلاتش را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند و در دوره های بازیگری آموزشگاه هیلاج شرکت کرد. مهسا حجازی سابقه ایفای نقش در آثاری همچون خوک، زالاوا و جنگ جهانی سوم را در کارنامه هنری خود دارد. وی جایزه بهترین بازیگر از جشنواره نهال را برای یک فیلم کوتاه از آن خود کرد.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-1

مهسا حجازی بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران سال 1373 در تهران متولد شد. او عضو یک خانواده 5 نفره است و یک خواهر بزرگتر و برادری کوچکتر از خود دارد که نام خواهرش محدثه و نام برادر مهسا حجازی، محمد است.در مورد پدر مهسا حجازی اطلاعات چندانی در دسترس نیست و خانم بازیگر چند عکس عادی از پدرش منتشر کرده و اشاره‌ای به شغل او نداشته است و به دلیل اینکه این بازیگر تا به حال مصاحبه و گفتگوی خاصی نداشته، در حال حاضر اطلاعات چندانی از مشخصات والدینش و جزئیات زندگی شخصی او در دسترس نیست. مهسا حجازی قد نسبتا بلندی دارد و جزو بازیگران زن قد بلند محسوب می شود.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-7

تحصیلات مهسا حجازی

بازیگر نقش زن بابای پیمان معادی در سریال افعی تهران یکی دیگر از بازیگرانی است که رشته تحصیلی‌اش ارتباطی به بازیگری و تئاتر نداشته و بعدها به سمت این هنر و فضا هدایت شده است؛ ظاهرا مهسا حجازی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه شهید بهشتی سپری کرده است.

ازدواج و همسر مهسا حجازی

برخلاف ادعای برخی از منابع نامطمئن اینطور که پیداست تصاویر منتشر شده با موضوع مهسا حجازی و همسرش و ازدواج مهسا حجازی صحت ندارد و این بازیگر ظاهراً مجرد است. حداقل تا این لحظه در صفحه رسمی او عکسی با عنوان همسر یا خبر ازدواج منتشر نشده است.

شروع بازیگری

حجازی مثل بیشتر بازیگران این حرفه را با تئاتر شروع کرد و در کنار کارگردانان کاربلد مهارت خود در هنرپیشگی رشد داد و مدتی بعد وارد عرصه فیلم و سریال شد.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-6

اولین فیلم مهسا حجازی

با نگاه مختصری به سابقه این بازیگر در بازیگری می‌توان به راحتی گفت که او اولین بار در فیلم سینمایی خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرده است ولی شهرت او با فیلم جنگ جهانی سوم و در نقش لادن به کارگردانی هومن سیدی شکل گرفت.

فیلم شناسی مهسا حجازی

برای پاسخ به سوال مهسا حجازی در چه فیلم‌هایی بازی کرده در ادامه لیستی از فیلم‌های مهسا حجازی لیست شده است.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-4

مهسا حجازی در افعی تهران

لیست فیلم‌ها را با سریال افعی تهران آغاز می‌کنیم که این روزها در حال پخش است و بازیگر نقش مونا زن بابای پیمان معادی توجه برخی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. مهسا حجازی در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی جزوه بازیگران افعی تهران قرار گرفت و در این سریال به کارگردانی سامان مقدم در کنار چهره‌هایی همچون سحر دولتشاهی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، نیلوفر کوخانی و…. حضور داشته باشد. گفتنی است مهسا حجازی افعی تهران را به عنوان اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی دارد.

مهسا حجازی در خانه امن

جالب است بدانید علی رغم تبدیل شدن این مورد به یکی از جستجوهای پرتکرار کاربران در فضای مجازی، نام مهسا حجازی در لیست بازیگران خانه امن وجود نداشته و اینطور که پیداست او هیچ نقشی در این سریال تلویزیونی ایفا نکرده بود.

مهسا حجازی در جنگ جهانی سوم

این بازیگر با بازی به عنوان زن روسی ناشنوا در فیلم سینمایی هومن سیدی شناخته‌تر شد. مهسا حجازی در این فیلم سینمایی نقش لادن را بر عهده داشت و کنار چهره‌هایی همچون محسن تنابنده فرصت خوبی برای هنرنمایی به دست آورد.

نتیجه بخش بودن این فیلم سینمایی نام جنگ جهانی سوم را در لیست فیلم‌های دعوت شده به جشنواره ونیز قرار داد و فرصتی شد تا مهسا حجازی در ونیز و روی فرش قرمز این جشنواره حضور پیدا کند.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-2

مهسا حجازی در زالاوا

زالاوا نام فیلم دیگری است که حجازی در آن نقش دختر خلج را بر عهده داشت و در کنار بازیگرانی همچون هدی زین العابدین، پوریا رحیمی، نوید پوررفرج و… هنرنمایی کرد.

مهسا حجازی در فیلم خفگی

اولین تجربه بازیگری مهسا حجازی در سینما با فیلم خفگی فریدون جیرانی شکل گرفت. او در این فیلم نقش پرستار بیمارستان روانی را بر عهده داشت و در کنار چهره‌هایی همچون پردیس احمدیه، نوید محمدزاده و الناز شاکردوست تجربه کسب میکرد.

بیوگرافی-مهسا-حجازی-1

فیلم های مهسا حجازی

خفه گی:فریدون جیرانی،1395

مرگ موقتی زنبورها:مریم فیروزی، 1395

خوک :مانی حقیقی، 1396

فرایند:علی کرسی زر، 1397

فرانکنشتاین:علی کرسی زر

زالاوا :ارسلان امیری، 1399

غرامت :تهمینه بهرام، 1399

قهوه فرانسه:گلزار فرزانه

جنگ جهانی سوم:هومن سیدی، 1401

افعی تهران:سامان مقدم، 1402

 
 
نظر شما
نظراتی كه حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز