سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۳۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

مذاکره پرسپولیس با این ستاره جدی تر از همیشه

مذاکره پرسپولیس با این ستاره جدی تر از همیشه
پرسپولیس به صورت جدی خواهان جذب رامین رضاییان بازیکن فصل قبل سپاهان شده است.
روزنو :

رامین رضاییان مدافع راست تاثیرگذار سپاهان بعد از قهرمانی با این تیم در جام حذفی، رسما اعلام کرد که در این تیم نمی‌ماند و سپاهان را ترک خواهد کرد. این درحالیست که باشگاه سپاهان مدعی شده بود که رامین با آن‌ها یک سال دیگر قرارداد دارد و هر تیم ایرانی که خواهان جذب او باشد، باید با باشگاه سپاهان مذاکره کند.همچنین باشگاه سپاهان مدعی شده بود که بند فسخی که در قرارداد رامین وجود دارد، مربوط به تیم خارجی است.

با وجود این ادعاها، خود رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد هیچ قراردادی با سپاهان ندارد و به هر تیمی که بخواهد می‌تواند برود. رضاییان که حضورش در الوصل بنابر دلایلی منتفی شده بود، مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و حتی صحبت‌هایی هم با این دو باشگاه انجام داد. با توجه به جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت هنانوف از پرسپولیس، این باشگاه به شدت در سمت راست خط دفاعی دچار مشکل شده و نیاز به جذب حداقل دو بازیکن در این پست دارد.

بعد از اینکه رامین مدعی شده بود که قراردادی با سپاهان ندارد، باشگاه پرسپولیس بار دیگر و این بار به صورت جدی با رضاییان وارد مذاکره شده تا هر طور شده این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد. با این حال دو مشکل بزرگ در راه انتقال رضاییان به پرسپولیس وجود دارد. چند بازیکن پرسپولیس با بازگشت رامین به این تیم مشکل دارند و با توجه به خصوصیات اخلاقی این بازیکن، دوست ندارند او دوباره به پرسپولیس برگردد.

همچنین با توجه به اتفاقات رخ داده بین عده ای هواداران پرسپولیس و رامین در بازی برگشت فصل قبل بین پرسپولیس و سپاهان، رضاییان برای پرسپولیسی شدن کمی مردد است. در آن بازی چند سکوی پرسپولیسی شروع به فحاشی علیه رامین کردند و همین موضوع به شدت رضاییان را ناراحت کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد به دلیل نبود گزینه دیگر در بازار نقل و انتقالات و همچنین نیار مبرم پرسپولیس به جذب یک مدافع راست خوب و باکیفیت، در صورت توافق مالی بین طرفین، شاهد بازگشت رامین به پرسپولیس خواهیم بود. همچنین باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ بابت قرارداد رضاییان با سپاهان استعلام گرفته و وقتی متوجه شده این بازیکن تحت قرارداد با سپاهان نیست، مذاکرات خود را با این بازیکن جدی تر دنبال می‌کند و می‌خواهد هر طور شده رامین را به خدمت بگیرد.

عکس روز
خبر های روز