سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۳۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

عجیب؛ روزهای هیجان‌انگیز در انتظار فوتبال ایران!

بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال ایران هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده‌اند.
روزنو :

فوتبال ۳۶۰: بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال ایران هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده‌اند.

عجیب؛ روزهای هیجان‌انگیز در انتظار فوتبال ایران!

در شرایطی که مدتی از شروع فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در ایران و دیگر کشورها می‌گذرد، بسیاری از ستارگان مطرح فوتبال ایران همچنان بلاتکلیف هستند و مشخص نیست فصل آینده برای چه تیمی به میدان خواهند رفت. این نفرات که مشتریان زیادی هم در بازار نقل‌وانتقالات دارند، هنوز با تیم‌های خواهان خود به توافق نرسیده‌اند و مشغول بررسی پیشنهادات هستند.

دروازه‌بان‌های بلاتکلیف استقلال و پرسپولیس

بدون شک یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال ایران در نقل‌وانتقالات 2 سال اخیر، علیرضا بیرانوند است. او که فصل گذشته با ماجرای فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره با استقلال جنجال درست کرده بود، امسال هم قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است. در شرایط فعلی بیرانوند در دورترین فاصله ممکن با پرسپولیس قرار دارد و تنها یک معجزه می‌تواند او را به این تیم برگرداند. گفته می‌شد تراکتور مقصد بیرانوند است ولی حضور او در این تیم هم قطعی نشده و حتی احتمال لژیونر شدن بیرانوند هم وجود دارد.

اوضاع دروازه استقلال هم مثل پرسپولیس بلاتکلیف است و حسین حسینی شرایط مشخصی ندارد. او که پس از یک فصل درخشان در استقلال، تمایل زیادی به ماندن داشت، این روزها درگیر مسائل دیگری شده و هنوز مشخص نیست که فصل بعد در استقلال حضور دارد یا نه. حسینی در تمرین دیروز استقلال هم حاضر نبود تا هواداران نگران وضعیت کاپیتان تیم‌شان شوند. البته که فرشید سمیعی اعلام کرده که همکاری با حسین حسینی ادامه دارد اما فعلاً این دروازه‌بان باتجربه واکنشی به آینده حضورش در جمع آبی‌پوشان نداشته است. در استقلال وضعیت روزبه چشمی هم مشخص نیست و شماره 4 آبی‌ها هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است. البته گفته می‌شود چشمی با استقلال به توافق نزدیک شده و به‌زودی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

جنجال رامین رضاییان در نقل‌وانتقالات

رامین رضاییان، ستاره فصل گذشته سپاهان هم یکی از بازیکنانی است که تکلیفش برای فصل آینده مشخص نشده و مشغول بررسی پیشنهادات است. او پس از فینال جام حذفی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد و تصمیم به جدایی گرفت ولی این باشگاه مدعی شده رضاییان یک فصل دیگر قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایتنامه بگیرد. موضوعی که البته رضاییان آن را تکذیب کرده و این موضوع به یک کشمکش بین او و سپاهان تبدیل شده است.

در خصوص رضاییان گفته می‌شود از استقلال و پرسپولیس و تیم‌های عربی پیشنهاداتی دارد و باید دید یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته به کدام تیم خواهد رفت.

استقلال و پرسپولیس در انتظار تصمیم یک لژیونر

علی علیپور مهاجم فصل گذشته ژیل‌ویسنته بعد از پایان مدت قراردادش با تیم پرتغالی، با پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی مواجه شده و در این بین پرسپولیس، تیم سابق این ستاره شانس بیشتری دارد. پرسپولیس در چند روز اخیر مذاکراتی با علیپور داشته که به نتیجه مطلوب نرسیده ولی با وجود پیشنهادات دیگر تیم‌ها از جمله استقلال، احتمال بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان بیش از دیگر گزینه‌هاست؛ هر چند استقلالی‌ها امید به ثبت یک نقل‌وانتقال جنجالی و هایجک علیپور دارند!

اروپایی‌ها هم بلاتکلیف هستند!

در میان لژیونرهای اروپایی تیم ملی هم چند بازیکن وضعیت مشخصی ندارند. سردار آزمون پس از اتمام قرارداد قرضی با رم باید به بایرلورکوزن برگردد ولی احتمالا جایی در برنامه‌های ژابی آلونسو نداشته باشد و مجبور به جدایی شود. در روزهای اخیر نام چند تیم اروپایی مثل سویا و فنرباغچه به عنوان مشتریان آزمون مطرح شده است.

علیرضا جهانبخش و سامان قدوس، 2 ستاره کلیدی تیم ملی هم نفراتی هستند که شرایط مشابهی دارند. این 2 بازیکن پس از اتمام قراردادشان با فاینورد و برنتفورد بدون تیم هستند و امیدوارند با تیمی اروپایی قرارداد امضا کنند. عارف غلامی که در اردوی اخیر تیم ملی حاضر بود، جزو چهره‌های بلاتکلیف بازار تابستانه است. غلامی عضو تیم ولزموستار بوسنی است ولی به‌نظر می‌رسد قصد دارد از این تیم جدا شود.

کریم‌انصاری‌فرد هم دیگر لژیونری است که فعلا تکلیف تیم جدید او مشخص نشده. کریم که سابقه گلزنی در جام جهانی را هم دارد، قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و می‌خواهد به کار خود به عنوان لژیونر ادامه دهد.

عکس روز
خبر های روز