سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۴۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

ستاره سرخ ها عذرخواهی کرد: ببخشید که سوار اسکوتر شدم!

جسی لینگارد به دلیل استفاده بدون گواهینامه از اسکوتر برقی در کره جنوبی عذرخواهی کرد.
روزنو :

عذرخواهی لینگارد: ببخشید که سوار اسکوتر شدم!

، لینگارد در چند روز اخیر و پس از انتشار تصویری از خودش در شبکه‌های اجتماعی که در حال راندن یک اسکوتر برقی بود جنجال زیادی را ایجاد کرد که شاید خودش هم انتظارش را نداشت.

این بازیکن در حالی سوار این اسکوتر بود که کلاه ایمنی به سر نداشت و البته مجوز راندن این وسیله در شهر سئول را هم دریافت نکرده بود. همین اتفاق باعث شد که تحقیقاتی در این زمینه انجام شود و او به دلیل نقض قوانین جریمه شود. او پیش از این در زمان حضورش در انگلیس به دلیل رانندگی در حالت غیرعادی به مدت ۱۸ ماه از داشتن گواهینامه محروم شده بود.

او چند ساعت بعد تصویری که منتشر کرده بود را پاک کرد اما پایگاه پلیس شهر سئول تحقیقات درباره مدارک لازم و شرایطی که این بازیکن در آن مشغول راندن اسکوتر بود را آغاز کرد تا متوجه شود که آیا او گواهینامه مورد نیاز برای انجام این کار را در اختیار دارد یا خیر.

لینگارد با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به خاطر این کار عذرخواهی کرد و نوشت:« من به خاطر ویدیویی که گذاشته بودم عذرخواهی می‌کنم. قوانین استفاده از اسکوتر برقی در کشورهای خارج از انگلیس متفاوت است. لطفا مراقب باشید و قوانین مربوطه را به درستی مورد مطالعه قرار دهید.

من برای مدت کوتاهی سوار اسکوتر برقی شدم. نمی‌دانستم در کره تنها کسانی که کلاه ایمنی به سر دارند و گواهینامه دریافت کرده‌اند حق استفاده از این وسیله را دارند. خارجی‌هایی که به کره می‌آیند باید این قوانین را بررسی کنند و مراقب باشند. امنیت اولویت اول است. من هرگز چنین کاری را تکرار نخواهم کرد.»

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز