سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۴۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

سه ایرانی که مدیران صداوسیما را حسرت به دل گذاشتند

در دهه‌های اخیر، نفرات زیادی از قاب تلویزیون ظاهر شدند و مدتی هم روی دور بودند و پس از خروجشان کسی انگار از آن‌ها خبری ندارد. اما نفرات دیگری هم هستند که اخبار به دنبالشان می‌دود.
روزنو :

برترین‌ها: در دهه‌های اخیر، نفرات زیادی از قاب تلویزیون ظاهر شدند و مدتی هم روی دور بودند و پس از خروجشان کسی انگار از آن‌ها خبری ندارد. اما نفرات دیگری هم هستند که اخبار به دنبالشان می‌دود. درباره سه مجری مشهور صحبت می‌کنیم که تقریبا در یک دوره به طور همزمان در عرصه رسانه ملی ظهور کردند و هر یک سرنوشتی متفاوت یافتند. از احسان علیخانی، علی ضیا و فرزاد حسنی سخن می‌گوییم که با استایل‌ خاص خود حین اجرا، توجه مخاطبان را به خود جلب کردند، اما هر یک با چالش‌ها و شاید بهتر بگوییم دردسرهای متفاوتی روبه‌رو شدند. با ما همراه باشید.

سه ایرانی که مدیران صداوسیما را حسرت به دل گذاشتند

فرزاد حسنی

یکی از مجریان محبوب و پرشور دهه ۸۰ بود که به دلیل لحن صریح و جنجالی‌اش همواره در مرکز توجه قرار داشت. یکی از حواشی بزرگ او مربوط به اختلاف نظرهایی است که در یکی از قسمت‌های "کوله‌پشتی" با سردار رادان داشت. رفتار او در این برنامه‌ به زعم برخی، از حد عادی فراتر رفت. همچنین یکی از بزرگ‌ترین حواشی او در ارتباط با مسائلی بود که در زندگی شخصی و کارهای تلویزیونی‌اش پیش آمد، از جمله حواشی او در زندگی مشترک با آزاده نامداری که البته مرگش هنوز هم باورکردنی نیست.

سه ایرانی که مدیران صداوسیما را حسرت به دل گذاشتند

به دنبال این مسائل، حسنی بیشتر به سمت رادیو رفت و از تلویزیون فاصله گرفت. با این حال، زمزمه‌های بازگشت او به تلویزیون، به خصوص شبکه نسیم، اخیراً به گوش می‌رسد. حسنی که به عنوان یک چهره تلویزیونی جذاب و خلاق شناخته می‌شود، با چالش‌هایی در بازگشت خود مواجه است، اما شایعات حاکی از آن است که به زودی شاهد حضور دوباره او در برنامه‌های تلویزیونی خواهیم بود.


علی ضیا

او دیگر مجری معروفی است که با اجرای پرانرژی خود در برنامه‌های گفتگومحور سیما خیلی زود به یکی از چهره‌های محبوب تلویزیون تبدیل شد. اما او نیز دچار حواشی مختلفی شد و اخیرا هم ماجرای مصاحبه با جواد هاشمی ظاهرا برایش دردسرساز شده. در این برنامه، ضیا به دلیل مباحثی که در مورد برخی مسائل حساس بیان کرد، البته با انتقادات شدید هم مواجه شد. با این وجود، ضیا سعی کرده با تولید برنامه‌های مستقل و متنوع، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی، همچنان حضوری فعال داشته باشد و تأثیرگذاری خود را حفظ کند.

سه ایرانی که مدیران صداوسیما را حسرت به دل گذاشتند


احسان علیخانی

شاید موفق‌ترین چهره از این سه نفر احسان علیخانی باشد که با برنامه‌های اجتماعی خود، توانست همواره در سطحی از محبوبیت باقی بماند. او با برنامه‌های پرمخاطبی مانند «ماه عسل» و «عصر جدید» جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان صرف تلویزیون پیدا کرد و توانست تعامل خوبی با نهادهای مختلف، از جمله سازمان صداوسیما و حتی نهادهایی مثل ساترا داشته باشد. علیخانی به تازگی درگیر تولید و کسب مجوز برای یک برنامه جدید به نام «جوکر زنان» شده که به دلیل موضوع خاصش و تعاملاتی که با ساترا برای دریافت مجوز داشته، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برنامه جوکر زنان با توجه به موفقیت نسخه اصلی جوکر، یکی از پروژه‌های جدید علیخانی به شمار می‌رود که با استقبال گسترده‌ای هم مواجه شده و به طور کلی علیخانی در هر پلتفرمی در جذب مخاطب، دستکم بهتر از خیلی از هم‌قطاران خود عمل می‌کند.

سه ایرانی که مدیران صداوسیما را حسرت به دل گذاشتند

هر یک از این سه مجری راه خود را در تلویزیون و دنیای رسانه طی کرده‌اند و با چالش‌ها و موفقیت‌های خاص خود روبه‌رو شده‌اند. فرزاد حسنی با شایعات بازگشت به تلویزیون، علی ضیا با حواشی برنامه‌هایش و تلاش برای حضور در فضای مستقل و احسان علیخانی با موفقیت‌های برنامه‌های جدید خود، هر سه توانسته‌اند نام خود را در میان مخاطبان تلویزیون و رسانه‌های مختلف به عنوان مجریانی که حداقلی‌ترین شکل اجرا را بلدند، ماندگار کنند.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز