سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

جزییاتی از آمار شگفت‌انگیز رونالدو در یوتیوب

رونالدو آن قدر محبوبیت دارد که می تواند در خارج از زمین فوتبال هم یک ستاره جهانی باشد و با سرشناس ترین شخصیت های دنیا رقابت کند.
روزنو :

فوتبالی: کریستیانو رونالدو بیش از دو دهه در فوتبال دنیا حضور داشته که روند شگفت انگیزی را از خود ارائه داده است اما به نظر می رسد که حالا در خارج از زمین فوتبال نیز توانایی هایش را به رخ می کشد و محبوبیتش باعث شده تا رکورد شگفت انگیزی را ثبت کند. 

جزییاتی از آمار شگفت‌انگیز رونالدو در یوتیوب

رونالدو آن قدر محبوبیت دارد که می تواند در خارج از زمین فوتبال هم یک ستاره جهانی باشد و با سرشناس ترین شخصیت های دنیا رقابت کند.  رونالدو درست یک ماه پیش، کانال یوتیوب خود را افتتاح کرد که در عرض 24 ساعت به 18 میلیون دنبال کننده رسید و در عرض 21 روز به 60 میلیون دنبال کننده دست پیدا کرد و  در مدت کمی از دنبال کننده بسیاری از شخصیت های مشهور نظیر تیلور سوییفت و امینم، سبقت گرفت.

رونالدو گفته است که از طریق یوتیوب می تواند با صدها میلیون هوادارش در سراسر دنیا در ارتباط باشد.  یوتیوب در سال 2024 ، مخاطب بیشتری از شبکه های اینترنتی نتفلیکس و پرایم داشته است و کریستیانو از محبوبیت این شبکه استفاده کرده تا با مخاطبانش در ارتباط باشد. رونالدو گفته است:" می خواهم عادت های روتین، مسائل مورد علاقه ام و تمرینانم را نشان بدهم و با دوستانم نه تنها در دنیای فوتبال بلکه در خارج از آن صحبت کنم." 

رونالدو در هفته های اخیر بیش از 40 محتوا در صفحه یوتیوب خود قرار داده است. مستر بیست که در حال حاضر پرطرفدار ترین شخصیت یوتیوب است، برای رسیدن به 50 میلیون دنبال کننده به 9 سال زمان نیاز داشت و حالا و پس از دوازده سال فعالیت در این شبکه اجتماعی به 200 میلیون دنبال کننده رسیده اما کریستیانو برای رسیدن به 62 میلیون دنبال کننده فقط به یک ماه زمان نیاز داشته است یا به طور مثال گروه بی تی اس برای رسیدن به 40 میلیون دنبال کننده به سه سال زمان نیاز داشت، 

ویدیوهای رونالدو در یوتیوب بیش از 6.6 میلیون ساعت دیده شده و 487 میلیون بار دیده شده است. رونالدو هفته ای پنج ویدیو منتشر می کند، هفته ای یک مهمان ویژه دارد و ماهی یک مهمان "سوپر ویژه" دارد. از میان مخاطبان صفحه رونالدو، 42 درصد بین 18 تا 24 سال سن دارند، 29 درصد بین 25 تا 34 سال، 14 درصد بین 35 تا 44 سال و 8 درصد بین 13 تا 17 سال. مخاطبان رونالدو اکثرا از کشورهایی نظیر هند، آمریکا، مکزیک، انگلیس و برزیل هستند. 84 درصد از مخاطبان صفحه رونالدو مرد و 16 درصد زن هستند.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز