سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

تابستان داغ به تهران باز می‌گردد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر) افزایش تدریجی در سطح استان مورد انتظار است.
روزنو :

ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر) افزایش تدریجی در سطح استان مورد انتظار است.

برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

تابستان داغ به تهران باز می‌گردد

امروز (۱۴ مهر) در پاره‌ای از نقاط جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار خواهد بود.

از ظهر امروز (۱۴ مهر) تا فردا (۱۵ مهر) در سطح استان به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و شرقی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۵ مهر) ابری با افزایش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق، با احتمال وزش باد شدید و از بعد از ظهر به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

عکس روز
خبر های روز