سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

چرا باید همچنان از پزشکیان حمایت کرد؟

فیاض زاهد و محمد مهاجری در یادداشت مشترکی در روزنامه اعتماد نوشتند: انتقادات از رییس دولت چهاردهم به تدریج در حال فزونی گرفتن است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شیب تندتری پیدا کند.
روزنو :

برترین‌ها: فیاض زاهد و محمد مهاجری در یادداشت مشترکی در روزنامه اعتماد نوشتند: انتقادات از رییس دولت چهاردهم به تدریج در حال فزونی گرفتن است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شیب تندتری پیدا کند.

چرا باید همچنان از پزشکیان حمایت کرد؟

حکایت عصبانی‌های بازنده انتخابات، همین است. برای آنها چه پزشکیان در نیویورک بگوید «ما با همه برادریم» و چه علیه اسراییل حرف بزند تفاوتی ندارد. باید به آنها گفت تو فحشت را بده و برو. چه فرق می‌کند پزشکیان چه گفته یا نگفته است؟

تفاوتی معنادار میان جوانان انقلابی پس از ۵۷ و این جوانان گلخانه‌ای وجود داشت. آنها نه تنها تهی از تخصص بودند بلکه در تراز انقلابیون مخلص هم قرار نمی‌گرفتند. حتی اگر در اخلاص‌شان نمی‌شد تردید کرد! در دانایی و اثرگذاری‌شان باید تشکیک می‌کردید.

نمونه‌هایی از جنس عبدالملکی‌ها که به نمونه‌ای از خیالبافان شبیه بود. آنها حتی به دیگر سران قوای کشور از جمله جنابان اژه‌ای و قالیباف هم بی‌اعتماد بودند. به نظر حتی به ارکان اصلی کشور هم بی‌اعتماد باشند؛ فقط زمان آن را نامناسب دیدند.

عکس روز
خبر های روز