سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

کاهش وزن قابل توجه سپند امیرسلیمانی بعد از جلسه پنجم باشگاه!+ عکس

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ زاده شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد.
روزنو :

کاهش وزن قابل توجه سپند امیرسلیمانی بعد از جلسه پنجم باشگاه!+ عکس

سپند امیرسلیمانی بازیگر ۴۶ساله سینما تصویری از کاهش وزن خود بعد از ۵ جلسه باشگاه رفتن را استوری و بدین صورت از مربی خود هم تشکر کرد.

سپند امیرسلیمانی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل کشور ایران است.

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ زاده شد. پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد. از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت، پس از اتمام سال سوم راهنمایی در هنرستان صدا و سیما ثبت نام کرد، ولی به دلیل حذف این رشته در آن سال، مجبور شد در رشته برق ادامه تحصیل دهد. بعد از گرفتن دیپلم هنرستان، کنکور هنر داد تا موسیقی بخواند، اما در رشته بازیگری پذیرفته شد، هرچند در ابتدا علاقه‌ای به این حرفه نداشت.کاهش وزن قابل توجه سپند امیرسلیمانی بعد از جلسه پنجم باشگاه!+ عکس

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز