سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۶۵۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

پدیده جوان در لیست تیم ملی را بشناسید

محمدمهدی زارع، بازیکن ۲۱ ساله تیم گل گهر سیرجان که سابقه حضور در آکادمی استقلال را دارد به تیم ملی کشورمان دعوت شد.
روزنو :

محمدمهدی زارع، پدیده جوان در لیست تیم ملی کیست؟

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی کشورمان، روز گذشته فهرست ۲۷ نفره تیم ملی کشورمان را برای بازی مقابل ازبکستان اعلام کرد که در این لیست، نام بازیکنی دیده می‌شود که برای فوتبال دوستان غیرمنتظره است.

محمد مهدی نظری بازیکن جوانی است که کمتر کسی فکرش را می‌کرد تا به لیست تیم ملی کشورمان راه پیدا کند اما با بازی های درخشانش در تیم گل گهر موفق شد نظر سرمربی تیم ملی کشورمان را به خود جلب کند. محمد مهدی نظری بازیکن ۲۱ ساله ای است که برای اولین بار، حضور در تیم ملی کشورمان را تجربه می‌کند. این مدافع ۱۹۵ سانتی متری، متولد استان فارس است که در مرکز خط دفاعی گل گهر بازی می‌کند.

زارع دو فصل پیش در تیم امیدهای استقلال زیر نظر آرش برهانی کار می‌کرد و در مقطعی هم مورد توجه ساپینتو برای اضافه شدن به تیم بزرگسالان قرار داشت، فصل گذشته را در پارس جنوبی جم زیر نظر امید روانخواه پشت سر گذاشت. می‌توان گفت این بازیکن، محصول آکادمی باشگاه استقلال است که پس از طی کردن مسیر درست و درخشش در تیم گل گهر زیر نظر مهدی تارتار، موفق شده به لیست تیم ملی کشورمان راه پیدا کند. همچنین نکته دیگر دعوت این بازیکن به تیم ملی، جوانگرایی امیر قلعه‌نویی و اعتماد او به جوانان است.

عکس روز
خبر های روز