سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

سرمربی پیشین استقلال: فرهاد مجیدی در تیم من هیچ حاشیه‌ای نداشت

سرمربی پیشین استقلال: فرهاد مجیدی در تیم من هیچ حاشیه‌ای نداشت
صمد مرفاوی سرمربی پیشین استقلال در واکنش به حواشی اخیر استقلال و جدایی نکونام گفت: نه اینکه نکونام نمی‌توانست ادامه بدهد ولی شرایط برای او فراهم نشد.
روزنو :

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید جواد نکونام اسیر اتفاق‌های فوتبالی شد و نتوانست خوب نتیجه بگیرد. صمد مرفاوی در این باره به خبرورزشی گفت: خسته نباشید می‌گویم به نکونام، فوتبال است و اتفاق‌های فوتبالی را کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند. امیدوارم نکونام در ادامه فوتبالش بتواند موفق شود.

او ادامه داد: معمولا تغییرات به لحاظ روحی و روانی موثر است و تیم در بازی با هوادار شرایط خوبی پیدا کرد. البته هنوز راه زیادی مانده و تیم باید در بازی‌های آینده همین فرم را حفظ کند.

پیشکسوت استقلال در مورد استعفای جواد نکونام هم گفت: نه اینکه نکونام نمی‌توانست ادامه بدهد ولی شرایط برای او فراهم نشد. شرایط خیلی سخت شد، اختلافات و درگیری‌ها باعث شد تیم ضربه بخورد؛ یا در سطح فنی یا مدیریت باید تغییر انجام می‌شد که در کادرفنی تغییر رخ داد، البته در همه جای دنیا در چنین شرایطی سرمربی تغییر می‌کند نه مدیریت. شرایط برای نکونام خوب فراهم نشد و مدیران باشگاه نمی‌خواستند اتفاق‌های فصل گذشته تکرار شود. پارسال تیم در شرایط خوبی بود ولی امسال با تغییر مالکیت انتظارها عوض شد و باید یکی کنار می‌رفت که برای نکونام این اتفاق رخ داد.

مرفاوی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: چرا نباید استقلال شانس قهرمانی داشته باشد؟ اول فصل است و اتفاق‌های زیادی رخ می‌دهد و فقط استقلال نباید اشتباه کند.

او در مورد صحبت‌های محمود فکری که جنجال زیادی به پا کرد هم گفت: من معذرت می‌خواهم اما در مورد شخص حرف نمی‌زنم. دلیلی ندارد ما بخواهیم صحبتی کنیم، هر شخص مسئول افکار خودش است. در شرایط فعلی هر حرفی حاشیه‌ای درست می‌کند و کسی که صحبت کرده خودش باید در مورد آن توضیح بدهد.

پیشکسوت استقلال در مورد رابطه اش با فرهاد مجیدی زمانی که سرمربی این تیم بود هم گفت: من با مجیدی فقط یک بار درگیری داشتم، من پست فرهاد را عوض کردم و به خط حمله آوردم، او قبلا به عنوان‌هافبک بازی می‌کرد. فقط در یک بازی تعویضش کردم و ایشان اعتراض کرد و من هم جوابش را دادم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی حاشیه‌ای داشت یا نه هم گفت: نه حاشیه‌ای نداشت و طبیعی است بازیکنی که بازی نکند ممکن است ناراحت شود. شاید خود مجیدی الان که مربی شده متوجه باشد در آن زمان اشتباه می‌کرده چراکه مربی همیشه تلاش می‌کند بهترین ترکیب را در زمین بازی بگذارد. در مجموع فرهاد در تیم من حاشیه خاصی نداشت.

عکس روز
خبر های روز