سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۵۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

ادعای عجیب علیرضا بیرانوند پس از برتری ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر

ادعای عجیب علیرضا بیرانوند پس از برتری ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر با ذهنیت انتقام به مصاف قطر می‌رفتیم شاید ضربه می‌خوردیم.
روزنو :

علیرضا بیرانوند پس از برتری ۴ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: خیلی خوشحالم و به مردم ایران و تمام افرادی که در کشور امارات ما را تنها نگذاشتند، تبریک می‌گویم. یک بازی واقعا فوق‌العاده بود. نیمه اول را هم خوب شروع کرده و ۳_۲ پرس خوب انجام دادیم اما توپ‌هایمان گل نرفت و روی یک غفلت گل خوردیم.

وی افزود: به مردم، کارشناسان و همه حق می‌دهم که ما را برای انتقام گرفتن از قطر تحت فشار گذاشتند اما واقعا چنین چیزی در ذهن ما نبود. البته می‌دانستیم مردم چنین درخواستی دارند اما اگر با این ذهنیت به زمین می‌رفتیم، شاید ضربه می‌خوردیم و بازی خودمان را انجام نمی‌دادیم.

دروازه‌بان تیم ملی اضافه کرد: بچه‌ها یک بازی خیلی خوب انجام دادند و به همه تبریک می‌گویم. الان همه به دیدار نیمه نهایی جام ملت‌ها بازمی‌گردیم که چه شد. واقعا آن بازی حیف بود. ای کاش قبل از قطر ژاپن را نمی‌بردیم. هر تیم دیگری را قبل از آن مسابقه می‌بردیم می‌شد تا فینال برویم. در بازی با ژاپن جام ملت‌ها برای ما تمام شد. بچه‌ها واقعا کار بزرگی کردند و خودتان بهتر می‌دانید این ذهنیت مقداری روی بازی بازی تاثیر می‌گذارد.

بیرانوند درخصوص اینکه حمایت هواداران به شکلی بود که ظاهرا ایران یک بازی خانگی را انجام می‌دهد، گفت: خدا را شکر. واقعا از حمایت مردم دوبی و ایرانی‌هایی که امروز ما را تنها نگذاشتند، کیف کردیم. می‌دانستیم همیشه مردم ایران در هر رشته ورزشی از تیم ملی حمایت می‌کنند و هیچ وقت تیم ملی را تنها نمی‌گذارند. در امارات هم ایرانی‌های خیلی زیادی حضور دارند و می‌دانستیم تنها نیستیم. خدا را شگر برد خیلی خوبی بود و باید دید در فیفادی بعدی چه اتفاقی می‌افتد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز