سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۵۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

اتفاق بی سابقه در پیج همسر سپهر حیدری

تعداد بالای فالورهای همسر سپهر حیدری بحث‌برانگیز شد.
روزنو :

برترین‌ها: نام سپهر حیدری ستاره سابق باشگاه پرسپولیس را در سالیان دور با گل قهرمانی این تیم برابر سپاهان به خاطر می‌آوردیم و این پیشکسوت سرخ‌پوشان پایتخت به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار بود و البته به واسطه کری‌خوانی‌های چند سال اخیر او این محبوبیت نیز دو چندان شده است. ولی این روزها همسر این بازیکن از او هم معروف‌تر و حتی محبوب‌تر شده طوری‌که با۳.۳ میلیون دنبال کننده حدود سه برابر بیشتر از همسر فوتبالیست خود فالوور دارد و حتی کاپیتان‌های دو تیم محبوب سرخابی هم به اندازه همسر سپهر حیدری دنبال‌کننده ندارند.

اتفاق بی سابقه در پیج همسر سپهر حیدری

اتفاق بی سابقه در پیج همسر سپهر حیدری

اتفاق بی سابقه در پیج همسر سپهر حیدری

«آرام جوینده» همسر سپهر حیدری به عنوان یک بلاگر و مدل فعالیت دارد و ابتدا چهره شناخته شده‌ای نبود ولی بواسطه ازدواج با ستاره سابق پرسپولیس کم کم در فضای مجازی معروف شد و با پست‌های جنجالی خود از همسرش هم در شهرت و محبوبیت پیشی گرفت. بخصوص از زمانی که سودای خوانندگی به سرش زده و به امارات مهاجرت کرد روند معروفیت او سرعت عجیبی پیدا کرده است.

اتفاق بی سابقه در پیج همسر سپهر حیدری

تصاویری که «آرام جوینده» از زندگی لاکچری و استایل های شیک خود به نمایش می‌گذاشت باعث شهرت او شده ولی پخش ویدیو و تصاویر او از زمان مهاجرت باعث جلب توجه بیشتر کاربران فضای مجازی شده است. شاید تا حالا سابقه نداشته همسر یک فوتبالیست که هنر و مهارت خاصی هم ندارد به این سرعت معروف شود. برای مثال همسر کریستیانو رونالدو که اتفاقا فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد تنها یک دهم همسرش فالوور دارد. همین موضوع باعث بحث‌های زیادی در فضای مجازی شده است و حتی بعضی از کارشناسان در این رابطه نظرات انتقادی تندی هم مطرح کرده‌اند. به نظر می‌رسد باید واکاوی جامعه شناسانه‌ای در باب این پدیده صورت بگیرد که چه عواملی باعث شده نسل جوان ما به این سرعت جذب صفحات افرادی مانند آرام جوینده، دنیا جهان بخت و ... شوند و این موضوع ریشه یابی اساسی شود.

 

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز