سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

جراحی جنجالی این روزهای سلبریتی های غربی که «باکرگی» را به زنان باز می گرداند

عمل تنگ کردن واژن سال‌هاست که انجام می شود و چهره‌های مشهوری مثل برندی گلنویل و جیدا پینکت اسمیت این جراحی را انجام داده‌اند و تقاضا برای انجام چنین عمل هایی همچنان در حال افزایش است.
روزنو :

جراحی جنجالی این روزهای سلبریتی های غربی که «باکرگی» را به زنان باز می گرداند

با کاهش محبوبیت عمل‌هایی مثل «لب‌ اردکی» و «لیفت باسن برزیلی»، یک نوع عمل جراحی زیبایی دیگر به طور غیرمنتظره‌ای در میان زنان محبوبیت پیدا کرده است.

عمل تنگ کردن واژن سال‌هاست که انجام می شود و چهره‌های مشهوری مثل برندی گلنویل و جیدا پینکت اسمیت این جراحی را انجام داده‌اند و تقاضا برای انجام چنین عمل هایی همچنان در حال افزایش است.

طبق گزارش انجمن بین‌المللی جراحی زیبایی (ISAPS)، در سال ۲۰۲۲ تعداد ۱۹۴,۰۸۶ عمل لابیاپلاستی انجام شده که نسبت به چهار سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته است.

جنی هارلی، بازیگر سابق سریال Jersey Shore: Family Vacation، اخیراً در مصاحبه‌ای با DailyMail.com درباره تجربه جوان‌سازی واژن خود صحبت کرده است.

این مادر ۳۶ ساله که سه فرزند دارد، بعد از تولد سومین فرزندش در سال گذشته به دکتر ایمی نگوین در تگزاس مراجعه کرد تا این عمل را انجام دهد.

    الان مجرد هستم و دیگر قصد بچه‌دار شدن ندارم، این آخرین بچه من است.

    وقتی بچه‌دار می‌شوید، کانال واژن باز می‌شود و دکتر نگوین این کانال را با بخیه به حالت اولیه برمی‌گرداند، طوری که انگار دوباره به یک دختر باکره تبدیل شده اید.

جنی که بیشتر به خاطر رابطه‌اش با رانی اورتیز-ماگرو شناخته می‌شود، گفت که فرآیند بهبودی‌اش کمی دردناک بود، اما تفاوت زیادی با زایمان نداشت.

این مشاور املاک که همچنین بازوهایش را لیپوساکشن کرده، گفت:

    فقط می‌خواستم واژنم را به حالت اولیه برگردانم و آن را برای فردی خاص نگه دارم.

در حالی که جنی عمل تنگ کردن واژن را انتخاب کرد، جسی نگاتیکاوارا از برنامه «زندگی‌ مخفی زنان مورمون» یک قدم فراتر رفت و عمل لابیاپلاستی را انجام داد و همه مراحل آن را در این سریال پربیننده سرویس اشتراک ویدیوی Hulu به نمایش گذاشت.

لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که طی آن اندازه لابیا کاهش می‌یابد.

این عمل شامل بریدن بافت‌های اضافی با تیغ جراحی یا لیزر است و معمولاً حدود یک الی دو ساعت زمان می‌برد.

جسی که ۳۲ ساله و مادر دو فرزند است، گفت که زایمان ظاهر واژن او را تغییر داده و دیگر نمی‌تواند شلوار یوگا بپوشد، به همین دلیل تصمیم گرفته که این جراحی را انجام دهد.

او توضیح داد که پس از عمل، چهار تا شش هفته نمی‌تواند رابطه جنسی داشته باشد.

جسی در مورد دوره بهبودی خود بعد از این عمل گفت:

    احساس می‌کردم که یک مشعل آتش به آنجا برخورد کرده است!

با این حال، او بعد از عمل ظاهر واژن خود را «عالی» توصیف کرد و گفت که از انجام این جراحی پشیمان نیست.

جیدا پینکت اسمیت نیز سه بار عمل جوان‌سازی واژن انجام داده است.

افراد مشهوری مانند سونیا مورگان، سینتیا بیلی، فرح آبراهام، بریانا دِسوس و جما کالینز نیز این عمل را انجام داده‌اند. همچنین، کلویی کارداشیان گفته که خواهرانش کورتنی و کیم هم این عمل‌ها را تجربه کرده‌اند.

به گفته دکتر دیپاک دوگار، درد و خونریزی جزئی در دوره نقاهت پس از این جراحی طبیعی است.

    معمولاً در هفته اول ممکن است که کمی درد و خونریزی خفیف داشته باشید و بعد از چهار تا شش هفته تورم کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید فعالیت‌های فیزیکی معمول از جمله رابطه جنسی را از سر بگیرید.

دکتر دوگار تصریح کرد که اکثر زنانی که به دنبال انجام عمل لابیاپلاستی هستند، مادرانی هستند که بعد از زایمان تغییراتی را در واژن خود مشاهده کرده‌اند.

    بیشترین تغییرات در لابیا معمولاً در دوران بلوغ یا پس از بارداری و زایمان طبیعی رخ می‌دهد که باعث کشیدگی و پارگی می‌شود.

    به همین دلیل، توصیه می‌شود که این نوع عمل‌ها بعد از زایمان انجام شوند؛ زیرا ممکن است که تغییرات بیشتری پس از زایمان طبیعی رخ دهد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز