سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

میزبان بازیهای هفته بعد تیمهای ایرانی در مسابقات آسیا

میزبان بازیهای هفته بعد تیمهای ایرانی در مسابقات لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است.
روزنو :

اختصاصی - تراکتور و پرسپولیس دبی، سپاهان تاشکند!

پس از رخدادهای اخیر و سلب میزبانی از تیم ملی ایران و تیم های باشگاهی کشور در رقابت های بین المللی و قاره ای، کشورهای ثالث به عنوان میزبان دیدارهای تیم های ایرانی انتخاب شدند تا علاوه بر تیم ملی، باشگاه های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نیز مجبور به برگزاری بازی هایشان در خارج از ایران شوند.

نخستین مورد در این زمینه، انتقال بازی تیم ملی ایران و قطر به ورزشگاه راشد شهر دبی بود. پس از آن، امشب استقلال باید در همین استادیوم از النصر پذیرایی کند. هر چند که تراکتور توانست موافقت باشگاه روشن تاجیکستان را برای جابجایی بازی های رفت و برگشت جلب کند اما در واقع این تیم نیز باید در خارج از تبریز، مسابقه برگشت را با نماینده تاجیک برگزار کند.

پرسپولیس و سپاهان نیز که در دورهای بعدی مراحل گروهی لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم های الغرافه قطر و الشارجه امارات بروند، ناچار به انتخاب کشور بی طرف جهت میزبانی از تیم های یاد شده هستند.

در همین خصوص، خبرنگار ورزش سه مطلع شده است سه تیم ایرانی که در هفته بعد مسابقات باشگاهی قاره آسیا میزبان هستند، کدام کشورها را برای میزبانی از رقبای خود انتخاب کرده اند.

پرسپولیس که می بایست در تهران به مصاف الغرافه می رفت، دیدار خود را در شهر دبی برگزار می کند. هنوز ورزشگاه این دیدار قطعی نشده ولی از آنجایی که شباب الاهلی در هفته بعد میهمان است، احتمال دارد که این مسابقه نیز در استادیوم راشد برگزار شود.

تراکتور نیز که باید از تیم روشن تاجیکستان میزبانی کند نیز قصد دارد تا بازی خود را به شهر دبی منتقل کند. تبریزی ها روی امارت دست گذاشته اند و در این کشور از تیم تاجیکی پذیرایی خواهند کرد.

اما سپاهان مقصد متفاوتی را برای بازی برگشت با الشارجه انتخاب کرده و از آنجایی که آنها باید به مصاف تیم اماراتی بروند، تصمیم گرفته اند تا در کشور ازبکستان از شاگردان کوزمین اولاریو میزبانی کنند.

استقلال به عنوان آخرین نماینده ایران در هفته بعد مسابقات باشگاهی خود میهمان الهلال عربستان است و باید در ریاض با این تیم روبرو شود.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز