سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

رقیب امروز استقلال مردی پر از رزومه: از قهرمانی ایتالیا تا النصر

سهراب بختیاری‌زاده کار سختی برای مهار اندیشه‌های سرمربی مطرح ایتالیایی دارد.
روزنو :

رقیب امروز سهراب: از قهرمانی ایتالیا تا النصر

استفانو پیولی، سرمربی با تجربه ایتالیایی، پس از دوران موفقیت‌آمیزش در میلان، تصمیم گرفت هدایت النصر عربستان را برعهده بگیرد. پیولی که پس از جدایی از روسونری به دنبال چالش جدیدی بود، به عنوان جانشین لوئیس کاسترو به النصر آمد. کاسترو که در دوران حرفه‌ای خود هیچ‌گاه اخراج نشده بود، با حضور پیولی جایگاه خود را در النصر از دست داد.

پیولی در 6 بازی که روی نیمکت النصر نشسته، هر 6 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او توانسته تحول بزرگی در این تیم ایجاد کند و عناصر کلیدی النصر را به خوبی در کنار هم قرار دهد. در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، پیولی اعلام کرد که بازی سختی در پیش دارد و این نشان می‌دهد که او رقیب ایرانی را دست کم نگرفته است.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پیولی دارد و امروز باید مچ این سرمربی باتجربه را بخواباند. استقلال با تیمی که در اختیار دارد، نسبت به النصر از بضاعت کمتری برخوردار است، اما بختیاری‌زاده تلاش خواهد کرد تا با انگیزه و تاکتیک‌های درست، از این چالش سربلند بیرون بیاید.

پیولی با در اختیار داشتن ستاره‌های بزرگی مانند رونالدو، بروزوویچ و سادیو مانه، اسکوادی کاملاً متفاوت و برتر نسبت به استقلال دارد. این سرمربی ایتالیایی می‌داند که پیروزی در این بازی می‌تواند گام بزرگی برای صعود النصر از مرحله گروهی باشد و تمام توانش را برای رسیدن به این هدف به کار خواهد گرفت.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز