مردان وبگردتر از زنان هستند
روزنو : کاربران اینترنت در حالی به مرز ۳ میلیارد نزدیک میشود که ضریب نفوذ موبایل در بین وبگردها ۱۷ درصد بوده است.
به
گزارش روز نو، محبوبیت گوشیهای هوشمند به جایی رسیده که هماکنون
براساس آخرین اطلاعات مندرج در پایگاه اتحادیه جهانی مخابرات 33.3 درصد از
کاربران اینترنت، از طریق موبایل به شبکه جهانی متصل میشوند و برنامههای
کاربردی و ویجتهایی در گوشی خود دارند که در ارتباط دائمی با اینترنت
برای بروزرسانی است.
هماکنون از هفت میلیارد نفر جمعیت کره زمین، دو میلیارد و 330 میلیون کاربر اینترنت داریم که با کسر 33.3 درصد از کاربران موبایل اینترنت، مابقی دسترسیها که 66.7 درصد از کل اتصالات به اینترنت است در این رده جای میگیرد.
در حالیکه رشد استفاده موبایل برای اتصال به اینترنت در سال جاری بیشتر از رایانههای شخصی شده است اما همچنان از رایانههای رومیزی و لپتاپها برای موضوعاتی نظیر تحقیقات-پژوهش بیشتر استفاده میشود.
یک سوم جمعیت کره زمین هماکنون از اینترنت استفاده میکنند در حالیکه پنج میلیارد و 900 میلیون کاربر تلفن همراه داریم و از این تعداد، 17 درصد با موبایل خود وبگردی (1.2با احتساب میلیارد کاربر موبایل اینترنت) میکنند.
آمار جدید میافزاید که 51.3 درصد از وبگردان موبایلی مردان و 48.7 درصد زنان هستند.
از میان این افراد کمترین استفاده اینترنت موبایل را افراد 13 تا 17 سال و بیشترین را افراد 25 تا 34 سال داشتهاند.
هماکنون از هفت میلیارد نفر جمعیت کره زمین، دو میلیارد و 330 میلیون کاربر اینترنت داریم که با کسر 33.3 درصد از کاربران موبایل اینترنت، مابقی دسترسیها که 66.7 درصد از کل اتصالات به اینترنت است در این رده جای میگیرد.
در حالیکه رشد استفاده موبایل برای اتصال به اینترنت در سال جاری بیشتر از رایانههای شخصی شده است اما همچنان از رایانههای رومیزی و لپتاپها برای موضوعاتی نظیر تحقیقات-پژوهش بیشتر استفاده میشود.
یک سوم جمعیت کره زمین هماکنون از اینترنت استفاده میکنند در حالیکه پنج میلیارد و 900 میلیون کاربر تلفن همراه داریم و از این تعداد، 17 درصد با موبایل خود وبگردی (1.2با احتساب میلیارد کاربر موبایل اینترنت) میکنند.
آمار جدید میافزاید که 51.3 درصد از وبگردان موبایلی مردان و 48.7 درصد زنان هستند.
از میان این افراد کمترین استفاده اینترنت موبایل را افراد 13 تا 17 سال و بیشترین را افراد 25 تا 34 سال داشتهاند.