سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد ، اما … ؛ درخواست عجیب پیشکسوت استقلالی از فرهاد مجیدی

علی موسوی ، پیشکسوت استقلال گفت : استقلال شاید در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشد اما باید با قدرت تا روز آخر در بازی‌ها حضور داشته باشد.
روزنو :
 
علی موسوی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت:استقلال در این تعطیلات فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعفش را برطرف سازد.

به گزارش روزنو، وی افزود:استقلال کیفیت فنی خوب و بازیکنان توانمندی دارد، کادر فنی ممتازی در جمع آبی‌پوشان حضور دارند و این باعث خواهد شد تا به آینده این تیم خوش بین باشم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:استقلال شاید در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی نداشته باشد، اما باید با قدرت تا روز آخر در بازی‌ها حضور داشته باشد و به مقامی شایسته برسد.

علی موسوی تاکید کرد:الان تیم الهلال هزینه‌های میلیون دلاری انجام می‌دهد تا برای بازی با استقلال آماده شود، آن‌ها با پول و امکانات به دنبال رویارویی با آبی‌پوشان هستند و باید این تیم نیز تقویت شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد، استقلال باید آینده را طوری بسازد که هواداران از تیم محبوبشان لذت برده و افتخارات زیادی را به دست آورد.
عکس روز
خبر های روز