سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

قتل فرزند و خودکشی دردناک در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: مأموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و یک قفل ساز پس از باز کردن در و وارد شدن به خانه، مشاهده شد که پسر بچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش نیز در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده و تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی‌نتیجه ماند.
روزنو :

قتل فرزند و خودکشی دردناک در پردیس

با دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز ۸ پردیس، عوامل انتظامی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از حضور عوامل کلانتری در محل، خانمی حدود ۳۸ ساله به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت که همسر سابقش با ورود به خانه وی با همسر فعلی‌اش درگیر شده و او را به‌سختی مجروح کرده که به علت شدت جراحات به مرکز درمانی منتقل شده، اما شوهر سابقش ناگهان پسرش- فرزند خودش- را گروگان گرفته و به داخل خانه برده و در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.

به گزارش ایران، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: مأموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و یک قفل ساز پس از باز کردن در و وارد شدن به خانه، مشاهده شد که پسر بچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش نیز در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده و تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی‌نتیجه ماند.

 سرهنگ صارمی افزود: با توجه به مرگ قاتل رسیدگی و پیگیری ابعاد پنهان موضوع در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی است.

عکس روز
خبر های روز