سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

تراکتور برای صدرنشینی باید از روی این پرسپولیسی رد شود!

تراکتور بدون دو عنصر تاثیرگذارش از فولاد خوزستان پذیرایی خواهد کرد.
روزنو :

تراکتور برای صدرنشینی باید از روی یحیی رد شود!

تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز و با قضاوت امیر عرب‌براقی آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر را برگزار می‌کنند. تراکتور بازی بزرگ هفته گذشته را از سپاهان برد و به صدر جدول رسید. این تیم به لطف حضورنیافتن موهان باگان هند در تبریز استراحت بیشتری نسبت به دیگر نمایندگان آسیایی لیگ داشت و بدش نمی‌آید با صدرنشینی راهی تعطیلات فیفادی شود.

به نقل از ایسنا، تراکتور در این مسابقه دراگان اسکوچیچ و مهدی ترابی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و باید بدون این دو عضو تاثیرگذارش به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی برود. تراکتوری‌ها در فصل جدید هیچگاه در خانه موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و باید دید آیا امروز این اتفاق می‌افتد یا نه.

در نقطه مقابل، فولاد تنها دو امتیاز با تراکتور فاصله دارد و در صورت کسب سه امتیاز خارج از خانه می‌تواند بالاتر از تراکتور قرار بگیرد. یحیی گل‌محمدی که گزینه اصلی جانشینی پاکو خمس در تراکتور بود به همراه دستیارانش که همگی سابقه کار در تبریز را دارند، برای این نبرد انگیزه ویژه‌ای خواهد داشت.

دو تیم تاکنون ۳۲ مرتبه در تاریخ لیگ‌ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصلش ۱۰ برد برای هر تیم و ۱۲ تساوی بوده است. تراکتوری‌ها در سه دیدار اخیرشان فولاد را شکست داده‌اند.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۱۳ امتیاز در رده دوم جای دارد و فولاد با ۱۱ امتیاز پنجم است.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز