سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

دردسر بزرگ برای بارسا: این ستاره دیگر خوب بشو نیست!

به نظر می‌رسد که مصدومیت آنسو فاتی قرار نیست به صورت کامل درمان شود و او همچنان احساس درد دارد.
روزنو :

دردسر بزرگ: مهاجم بارسا دیگر خوب بشو نیست!

 حضور آنسو فاتی در ترکیب بارسلونا در سن کم و درخششی که به نمایش گذاشت باعث شد که بسیاری از هواداران این تیم و همچنین مدیران این باشگاه به ظهور یک ستاره جدید امیدوار باشند و حتی بسیاری معقتد بودند که او جانشین جدید لیونل مسی در ترکیب این تیم خواهد بود و جای خالی او را پر خواهد کرد.

این باور خیلی زود در این تیم و بین هواداران بارسا شکل گرفت و حتی پس از جدایی مسی بود که پیراهن شماره ۱۰ او به این ستاره جوان اهدا شد اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که این بازیکن رفته رفته از دوران اوجش فاصله زیادی بگیرد.

این مهاجم اسپانیایی پس از یک دوره ناموفق حضور قرضی در برایتون در تابستان امسال بار دیگر به بارسا برگشت و امیدوار بود که بتواند جایگاهش را در این تیم به دست آورد اما حتی هانسی فلیک هم از عملکرد او متقاعد نشد و حالا OnzeTv3 خبر داده است که او با وجود داشتن مجوز تمرین و بازی هنوز احساس درد دارد.

گفته می‌شود که مشکلی که در همسترینگ فاتی به وجود آمده بسیار جدی و بزرگ است و باعث شده است که او نتواند در هنگام دویدن پایش را به صورت کامل بکشد که مشکلی دردسرساز برای او خواهد بود. کادر پزشکی بارسا پیش از این به او توصیه کرده بود که برای تسریع روند درمانش اقدام به انجام جراحی کند اما او تصمیم گرفت که روند درمانش را به شکل دیگری پیش ببرد که ظاهرا جواب خوبی از آن نگرفته است.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز